نمایش آثار راه‌یافته به دومین جشنواره صنایع‌ دستی بسیج در نگارخانه خطایی
کد خبر: 4191222
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴

نمایش آثار راه‌یافته به دومین جشنواره صنایع‌ دستی بسیج در نگارخانه خطایی

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل از نمایش آثار راه‌یافته به دومین جشنواره صنایع‌ دستی بسیج در نگارخانه خطایی خبر داد.

بازدید از دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج در نگارخانه خطاییبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل، حسن محمدی‌ادیب، مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل، ۱۰ دی‌‌ماه گفت: نمایشگاه صنایع‌ دستی بسیج با نمایش آثار راهیافته به مرحله استانی دومین جشنواره سراسری صنایع‌ دستی بسیج از ۱۰ تا ۱۶ دی‌ماه در محل نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی در حال برگزاری است.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی اردبیل افزود: استقبال خوبی از دومین دوره این جشنواره از سوی صنعتگران استان اردبیل اتفاق افتاده است و ۱۰۰ اثر از ۴۰ هنرمند در این نمایشگاه حضور دارند.

وی بیان کرد: بازدید از این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۶ برای عموم آزاد است و آثار راه‌یافته در حین برگزاری نمایشگاه داوری خواهند شد که آثار برگزیده برای حضور در جشنواره سراسری صنایع‌ دستی بسیج در اسفندماه سال جاری معرفی می‌شوند.

محمدی‌ادیب با اشاره به اهمیت حوزه صنایع‌دستی و لزوم توجه بیشتر به این حوزه گفت: برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های مختلف در حوزه صنایع‌ دستی می‌تواند به معرفی بیشتر آثار صنایع‌ دستی و رونق آن منجر شود و اداره‌کل میراث‌ فرهنگی از حضور صنعتگران در این رویداد‌ها حمایت می‌کند.

انتهای پیام
captcha