۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در گلستان اهدا شد
کد خبر: 4191546
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵
در مراسم نهضت مؤمنانه به نیت حاج قاسم؛

۸ هزار بسته معیشتی به نیازمندان در گلستان اهدا شد

جانشین سپاه نینوا گلستان از اهدای ۸ هراز بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در مراسم نهضت مؤمنانه به یاد حاج قاسم در گلستان خبر داد.

سرتیب حسینی اجرای نهضت مومنانه در حسینیه عاشقان ثارالله گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در همایش  نهضت مؤمنانه به یاد حاج قاسم که امروز، ۱۲ دیماه در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) گرگان برگزار شد، گفت: در این همایش که امروز که به نام شهید سلیمانی مزین شده است ۲۵۰ سری جهیزیه به جامعه هدف تقدیم خواهد شد و ۸ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال توسط گروههای جهادی توزیع می‌شود.

سردار حسینی افزود: گروه‌های جهادی خدمت و عمل جهادی را سرلوحه کار خود قرار داده اند و در دل این خدمت جهادی دو مؤلفه وجود دارد که عبارتند از مدیریت حکمت و مدیریت عشق تا منجر به مدیریت جهادی می‌شود لذا هر کاری که می‌کنند برای خداست.

وی با بیان‌اینکه کار گروه‌های جهادی خدمت رسانی به مردم است، افزود: اگر به اقدامات بسیج سازندگی و گروههای جهادی نگاه کنیم می‌بینیم جهادگران بسیجی خدمات گسترده و غیرقابل شمارش را ارائه کرده‌اند و گروه‌های جهادی بدون ابلاغ سازمانی در حال خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه هستند.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در حاشیه این همایش ۲۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمدآزاد خواهند شد و ۵۴ پروژه محرومیت زدایی عام‌المنفعه افتتاح می‌شود.

انتهای پیام
captcha