نشست تخصصی کتابخوان در کرمانشاه برگزار شد
کد خبر: 4192011
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۵

نشست تخصصی کتابخوان در کرمانشاه برگزار شد

نشست تخصصی کتابخوان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، بانوان شاغل در کتابخانه‌های عمومی استان و با حضور آنلاین کارشناسان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار شد.

بهرامی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، نشست تخصصی کتابخوان با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه، بانوان مسئول کتابخانه‌های عمومی استان و با حضور آنلاین کارشناسان و کتابداران کتابخانه‌های عمومی کشور به میزبانی استان کرمانشاه و با مشارکت استان‌های فارس، تهران و اصفهان در سالن جلسات اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه امروز برگزار شد.

محمد امین بهرامی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با قدردانی از زحمات بانوان شاغل در کتابخانه‌های عمومی، اظهار کرد: یکی از اتفاقات خوب در مجموعه ما این است که یک هم‌افزایی بین همکاران صورت گرفته و تمامی همکاران در اجرای برنامه‌های فرهنگی مشارکت می‌کنند و این امر موجب رشد چشمگیری در افزایش حضور مردم در کتابخانه‌های عمومی شده است.

وی افزود: ما دنبال این هستیم که یک قالب و الگوی خاص و ویژه برای معرفی کتاب پیدا کنیم و متفاوت عمل کنیم و این مسئله در توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی بسیار مؤثر است.

بهرامی به یکی از اشکالات در معرفی کتاب اشاره کرد و گفت: بیشتر معرفی کتاب‌ها در نشست‌های کتابخوان شبیه به هم هستند که خارج از حوصله فرد است که این یک تکرار مکررات است لذا این موضوع نیاز به تنوع دارد و ما از پیشنهادات و خلاقیت‌های جذاب و بهترین قالب معرفی کتاب استقبال می‌کنیم و این پیشنهادات را بدون اجر نخواهیم گذاشت.

وی اظهار کرد: معرفی کتاب یکی از مهم‌ترین مسائل در تشویق مردم به کتابخوانی است که باید به قدری اثرگذار باشد که مخاطب را جذب خواندن آن کتاب کند.

بهرامی در پایان تصریح کرد: ما از برنامه‌های مطلوب و اثرگذار حوزه کتابخوانی استقبال می‌کنیم و حاضریم میزبان چنین برنامه‌های فرهنگی باشیم.

انتهای پیام
captcha