راه بلند سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهیم
کد خبر: 4192339
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

راه بلند سردار مقاومت شهید قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهیم

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در نشست خانوادگی روحانیون مبلغ با عنوان «مهارت‌های تربیتی از منظر روانشناختی» در اردبیل گفت: ما در دفاع از انقلاب و خون شهدا تا آخرین نفس و قطره خون راه بلند سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهیم.

راه بلند سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهیمبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل، 16 دی‌ماه در نشست خانوادگی روحانیون مبلغ با عنوان «مهارت‌های تربیتی از منظر روانشناختی» با تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی و نیز شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان در سخنانی گفت: دشمن با ترور و فعالیت‌های خرابکارانه همواره درصدد ایجاد یأس و ناامیدی در بین مردم، ایجاد ناآرامی و گرفتن نشاط از مردم است، غافل از اینکه شهادت موطن شادی و نشاط در قلب عاشقان ولایت و کشور ایران اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهادت و جان‌سپاری در راه آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی، افتخار بزرگ برای شهیدان بوده و سربلندی مردم ولایت‌مدار ایران را در برابر تمام دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان ثابت می‌کند، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب، شهید سردار سلیمانی از سردار سلیمانی خطرناک‌تر است و ما باید در این راه بیش از پیش ثابت‌قدم باشیم.

جعفرزاده ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان بیان کرد: ما در دفاع از انقلاب و خون شهدا تا آخرین نفس و قطره خون راه بلند سردار مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه می‌دهیم.

در ادامه درویشی از اساتید برتر کشوری در سخنانی به تبیین مهارت‌های تربیتی از منظر روانشناختی پرداخت و به سؤالات مخاطبان پاسخ داد.

یادآور می‌شود، این نشست با حضور جمعی از روحانیون و خانواده‌های آنان در آستان مقدس امامزاده سیدصدرالدین اردبیل برگزار شد.

انتهای پیام
captcha