ثبت‌نام 450 البرزی در جشنواره «قرآن و عترت» وزارت بهداشت
کد خبر: 4192954
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

ثبت‌نام 450 البرزی در جشنواره «قرآن و عترت» وزارت بهداشت

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به برگزاری بیست‌‌و‌هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، از ثبت‌نام 450 البرزی در این جشنواره خبر داد.

جشنواره «قرآن و عترت»

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز بر هر چه بهتر برگزار شدن و افزایش مشارکت در بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت تأکید کرد و گفت: تاکنون 450 دانشجو، کارمند و استاد این دانشگاه برای شرکت در این جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه مهلت پایانی ثبت‌نام در این جشنواره پایان دی‌ماه است، اضافه کرد: بیست‌وهشتمین جشنواره قرآن و عترت ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

این مسئول خواستار مشارکت دانشگاهیان در بخش پژوهش این جشنواره اعم از مقاله‌نویسی، ایده‌پردازی، بررسی، نقد و تشخیص کتاب شد و با اشاره به امتیازات شرکت در جشنواره اظهار کرد: اعطای دو امتیاز فرهنگی به تمامی اساتید و اعضای هیئت علمی شرکت‌کننده در جشنواره، اعطای ۲۰ ساعت گواهی آموزشی به کارکنان که حداقل ۶۰ درصد حد نصاب آزمون را کسب کنند و... از مهمترین امتیازات شرکت در این جشنواره است.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز با اشاره به اینکه همچنین به نفرات اول تا سوم هر رشته جوایز نفیسی ارائه می‌شود، زمان برگزاری بخش دانشگاهی جشنواره را بهمن‌ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس quran.behdasht.gov.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha