اجرای طرح «کتاب‌ها سکوت را شکستند»
کد خبر: 4193208
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
همزمان با روز غزه برگزار می‌شود

اجرای طرح «کتاب‌ها سکوت را شکستند»

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری طرح «کتاب‌ها سکوت را شکستند» همزمان با روز «غزه» و با هدف شكل‌گيری باشگاه نوجوانان فعال حوزه كتاب و كتابخوانی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ حمیدرضا جعفرخونویی در تشریح جزئیات طرح «کتاب‌ها سکوت را شکستند» گفت: این برنامه همزمان با روز «غزه» و با هدف شكل‌گيری باشگاه نوجوانان فعال حوزه كتاب و كتابخوانی و آشنایی با كتب تاريخی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در غزه شاهد آن هستیم، آشنایی نوجوانان با تحولات تاریخی، به‌ویـژه تاریخ معاصر، موجب نگاه دقیق تاریخی به پدیده‌های در حال وقوع خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به دعوت از نویسندگان برای حضور در برنامه اشاره کرد و افزود: میهمانان ایـن برنامـه، اعضـای باشـگاه ۱۰۰تایی‌ها و اعضـای فعـال کتابخانه‌هـا و نوجوانـان مناطق هستند که با حضور مدیران کتابخانه‌ها و نویسندگان مدعو، به بررسی کتاب‌های تاریخی می‌پردازند.

خونویی در خصوص نحوه برگزاری این طرح گفت: انتخاب قالب و شيوه‌ی اجرای برنامه با توجه به امكانات، اقتضائات و شرايط فرهنگی هر منطقه و با مشارکت و اجرای نوجوانان در کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

ویژه‌برنامه «کتاب‌ها سکوت را شکستند» ۲۳ تا ۳۰ دی‌ در کتابخانه‌های منتخب سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به فرهنگسراهای شهر تهران و یا به درگاه رسمی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نشانی farhangsara.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha