بنیاد ملی پویانمایی ایران آغاز به کار کرد
کد خبر: 4193364
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵

بنیاد ملی پویانمایی ایران آغاز به کار کرد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نخستین جلسه هیات موسس بنیاد ملی پویانمایی ایران خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه که با حضور پنج عضو منصوب وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار شد، در خصوص محورهایی همچون ملزومات تاسیس، ساختار مطلوب و اهداف عملی بنیاد ملی پویانمایی بحث و گفت‌وگو شد.

بنیاد ملی پویانمایی ایران که مسئولیت راه‌اندازی آن طبق همین ابلاغ بر عهده فرزانه فخریان قرار گرفته است، طبق تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنا به مسئولیت کلان وزارت فرهنگ و برنامه هفتم توسعه در عرصه پویانمایی شکل گرفته است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارم دی اعضای هیات موسس بنیاد ملی پویانمایی ایران را برای تدوین برنامه سال ۱۴۰۳ این بنیاد و افق پنج‌ساله پیش روی آن تعیین کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در پی تصویب تاسیس بنیاد ملی پویانمایی ایران در شورای عالی انقلاب فرهنگی، هیات موسسی برای تدوین برنامه سال ۱۴۰۳ این بنیاد و افق پنج‌ساله پیش روی آن تعیین کرد.

بر اساس این ابلاغ، محمد خزاعی، سید محمود اسلامی، محمدحسین نیرومند، امیررضا مافی و فرزانه فخریان عهده‌دار این مسئولیت شدند.

بنیاد ملی پویانمایی ایران بنا به تکلیف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای افزایش میزان تولید پویانمایی به میزان هفت هزار و ۳۰۰ ساعت تا پایان برنامه هفتم توسعه‌ تاسیس شده است.

انتهای پیام
captcha