اسامی برگزیدگان بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد
کد خبر: 4193629
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

اسامی برگزیدگان بخش معارفی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد

مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

برگزیدگان بخش معارفی چهل‌وششمین مسابقات سراسری قرآنبه گزارش ایکنا از قم، در آیین اختتامیه مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه که با حضور مسئولان استانی و کشوری، متسابقان، قاریان و حافظان قرآن کریم، صبح امروز، ۲۳ دی‌ماه در سالن همایش آستان مقدس امامزاده سیدعلی(ع) قم برگزار شد، از برگزیدگان این دوره از مسابقات تجلیل شد.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر است:

در رشته معارف قرآن کریم بخش بانوان، فاطمه آزموده از خراسان‌شمالی، زینب جعفری از فارس، شهرزاد نصر از فارس، اکرم حسینی از قم و سمیرا مال‌وردی از اصفهان به ترتیب اول تا پنجم شدند.

همچنین در بخش بانوان اهل سنت این رشته کویستان صیدی از کردستان، مهین تیموری از خراسان‌جنوبی و شادی رحمانی از کردستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته معارف قرآن کریم بخش آقایان، محمد قیطاسیان از قم، علی‌محمد صالحی از اصفهان، سیدعلی صالح‌زاده از مازندران، مرتضی آرش‌مهر از آذربایجان‌غربی و جعفر عابدی از خراسان‌رضوی حائز رتبه‌های اول تا پنجم شدند.

همچنین در بخش آقایان اهل سنت این رشته مجید فلکی روح از کردستان، ادریس میره‌کی از کردستان و ادریس واحدی از خراسان‌رضوی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در رشته معارف نهج‌البلاغه بخش بانوان، تقوا داودی از تهران، سیده‌ربابه حاتمی از خراسان‌شمالی، زینب آذرخشی ریحانی از خراسان‌رضوی، راضیه لشکری ار فارس و بی‌بی‌انسیه گوهری موسی‌آباد از تهران رتبه‌های اول تا پنجم را کسب کردند.

در رشته معارف نهج‌البلاغه بخش آقایان نیز غلامحسین فاتحی از چهارمحال‌وبختیاری، سیدرضا کاظمی از مازندران، حسین کریم‌زاده‌ مقدم از لرستان، رحیم عنایت‌زاده از اصفهان و هادی اسماعیل‌زاده از خراسان‌شمالی به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را به‌دست آورند.

در رشته معارف صحیفه سجادیه بخش بانوان، مریم رفیعی از اصفهان، رویا سلطان‌پور واحد از زنجان، معصومه اسماعیلی‌نژاد از قم، الهام احمدشاهی از فارس و هانیه فیروزآبادی از کرمانشاه به ترتیب اول تا پنجم شدند.

در رشته معارف صحیفه سجادیه بخش آقایان نیز علیرضا جاوید از آذربایجان‌شرقی، علی سوخکی از فارس، امیرسجاد زیتونی از خراسان‌جنوبی، سجاد حبیبی از قم و غلامرضا شانقی از قم به ترتیب رتبه‌های اول تا پنجم را به‌دست آوردند.

یادآور می‌شود، مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش معارف قرآن کریم، نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه از 19 تا 23 دی‌ماه به میزبانی استان قم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha