تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «حیات» در البرز
کد خبر: 4193849
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «حیات» در البرز

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: مهلت شرکت در جشنواره قرآن و عترت «حیات» تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام جشنواره قرآنی «حیات» در البرز

راهین تک‌فلاح، رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره قرآن و عترت «حیات» خبر داد و اظهار کرد: مهلت شرکت در جشنواره قرآن و عترت «حیات» که از سوی مرکز قرآن و عترت سازمان بسیج دانشجویی برگزار می‌شود، تا پایان دی‌ماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه جشنواره قرآنی حیات(حس یک انتخاب تازه) با محوریت سبک زندگی اسلامی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره قرآنی در دو بخش آوایی و هنری برگزار می‌شود، بخش آوایی شامل حفظ موضوعی آیات، حفظ سُوَر منتخب، قرائت تقلیدی، اذان تقلیدی، دعاخوانی و مداحی و بخش هنری هم شامل عکاسی، گرافیک(طراحی پوستر و کلیپ)، پادکست و خوشنویسی است.

این مسئول با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به نشانی اینترنتی www.rafda.ir مراجعه کنند، گفت: به برگزیدگان این جشنواره جوایزی از جمله کمک‌هزینه سفر به کربلای معلی و کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا می‌شود.

رئیس گروه قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز  گفت: فراخوان شرکت در جشنواره قرآنی حیات استان از اول تا پایان آذرماه اعلام شده بود که تا پایان دی‌ماه تمدید شد، تاکنون حدود 180 نفر برای شرکت در این مسابقات ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام
captcha