انسجام اجتماعی، کادرسازی و مطالبه‌گری از مؤلفه‌های توسعه هستند
کد خبر: 4193988
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

انسجام اجتماعی، کادرسازی و مطالبه‌گری از مؤلفه‌های توسعه هستند

رضا شریفی با بیان اینکه انسجام اجتماعی، کادرسازی و مطالبه‌گری سه مؤلفه مهم برای توسعه است، گفت: به منظور تحقق این مؤلفه‌ها باید سازمان‌های مردم نهاد تلاش کنند.

نشست هم اندیشی سازمانهای مردم نهاد زاهدانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان، 24 دی‌ماه، در نشست هم‌اندیشی سازمان‌ مردم نهاد استان اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد به تیم مدیریتی استان سیستان‌وبلوچستان کمک کنند چرا که در بازه زمانی حاضر نگاه ویژه‌ای به استان وجود دارد که در این بازه زمانی می‌توان عقب‌ماندگی‌های تاریخی را جبران کرد.
 
وی افزود: سازمان‌های مردم نهاد حتی اگر نسبت به عملکرد مسئولان انتقاد دارند، از آنان روی برنگردانند و مدیران را در اداره امور یاری دهند، فرهنگ مطالبه‌گری درست و اصولی را باید در بین مردم نهادینه کنیم، انسجام اجتماعی، کادرسازی و مطالبه‌گری سه مؤلفه مهم برای توسعه است بنابراین سازمان‌های مردم نهاد در جهت تحقق این هدف تلاش کنند.
 
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان‌وبلوچستان با اشاره به تصویرسازی درست از این استان گفت: باید در کنار پروژه‌های سخت‌افزاری و زیرساختی استان پروژه‌های نرم‌افزاری را نیز دنبال کنیم و یک انگاره مثبت از استان را ترویج دهیم چرا که تصویر واقعی مردم استان تصویر مرزداری و غیرت است.
 
شریفی گفت: پروژه‌های بسیار خوبی در استان در حال اجراست که اگر با همین سرعت پیش برویم قطعاً طی حداکثر ۵ سال آینده شاهد تغییر چهره استان سیستان‌وبلوچستان خواهیم بود.
انتهای پیام
captcha