تجلیل از ۴۰ مادر جوان لردگانی در آیین «شکوه مادری»
کد خبر: 4194535
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶

تجلیل از ۴۰ مادر جوان لردگانی در آیین «شکوه مادری»

به‌همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) چهارمحال‌وبختیاری، آیین «شکوه مادری» به منظور تجلیل از مادران دارای چهار فرزند و بیشتر در لردگان برگزار شد.

برنامه شکوه مادری در لردگان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمد کریمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) روز گذشته، ۲۷ دی‌ماه در آیین «شکوه مادری» که به منظور تجلیل از مادران دارای چهار فرزند و بیشتر در لردگان برگزار شد، اظهار کرد: این برنامه به همت قرارگاه تحول و توانمندسازی محلات و بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار و مادران زیر ۴۰ سال و دارای چهار فرزند یا بیشتر تجلیل شدند.

وی ادامه داد: این مادران ساکنان محله حاجی‌آباد شهرستان لردگان هستند که در مجموع ۴۰ مادر لردگانی تجلیل و تکریم شده و لوح شکوه مادری و هدیه نقدی را دریافت کردند. از مادر ۲۸ ساله دارای چهار فرزند تا مادر ۳۶ ساله دارای شش فرزند در این جمع قرار داشتند.

کریمی بیان کرد: در این برنامه همچنین اهدای هدایای بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به ۲ خانواده دارای فرزندان چندقلو انجام شد.

وی افزود: حمایت از خانواده‌های دارای چندقلوها شامل موارد سه قلو و بیشتر است که در این راستا یک خانواده صاحب سه قلو و یک خانواده دارای چهار قلو در این شهرستان شناسایی و تجلیل شدند.

کریمی گفت: حمایت از خانواده‌های دارای چندقلوها شامل یک بسته لبخند مادری متشکل از حدود چهل قلم کالای ضروری کودک است، همچنین یک کارت هدیه ۱۰ میلیون ریالی به هر کودک و تأمین پوشک مصرفی نوزادان به مدت شش ماه از دیگر حمایت‌ها است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در پایان گفت: از ابتدای سال تا کنون ۱۲ خانواده دارای فرزندان چندقلو در استان از حمایت‌های این نهاد استفاده کرده‌اند که این رقم تا پایان سال افزایش خواهد داشت؛ سال گذشته این نهاد از ۱۰ خانواده دارای فرزندان چندقلو حمایت کرد.

انتهای پیام
captcha