حضور بیش از ۵۰۰ معلم ابتدایی در دوره تربیت معلم «مآ» در آذربایجان‌غربی
کد خبر: 4194536
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲

حضور بیش از ۵۰۰ معلم ابتدایی در دوره تربیت معلم «مآ» در آذربایجان‌غربی

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان‌غربی گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دوره تربیت معلم مآ(معلم معمار آینده) در استان به مدت سه روز از ۲۷ دی ماه آغاز کرده که بیش از ۵٠٠ معلم ابتدایی از سطح استان در این دوره شرکت کرده‌اند.

احسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) آذربایجان‌غربیاحسان ابراهیمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان‌غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌غربی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام با عنایت به رسالت و اهداف خود در عرصه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم به همت قرارگاه عدالت آموزشی دوره تربیت معلم  «مآ» در استان به مدت سه روز از ۲۷ دی ماه آغاز کرده که بیش از ۵٠٠ معلم ابتدایی از سطح استان در این دوره شرکت کرده‌اند.

وی افزود: بنیاد احسان از مولفان کتاب ریاضی ابتدایی جهت تدریس در دوره به استان دعوت کرده و هدف از دوره شناسایی و آموزش معلمان جهادی جهت حضور در مناطق محروم و کم برخوردار استان و ارائه خدمات آموزشی به دانش‌آموزان این مناطق است. 

ابراهیمی بیان کرد: پویش راه ابریشم از هفته آینده شروع خواهد شد که در این پویش سه هزار بسته آموزشی کنکور در اختیار دانش‌آموزان پایه ۱۲ قرار خواهد گرفت. 

وی ادامه داد: طرح مذکور علاوه بر محتوای آموزشی، جزوه و آزمون شامل مشاوره‌های تحصیلی نیز است که ارزش ریالی هر بسته ۱۲٠ میلیون ریال بوده و ویژه دانش‌آموزان محصل در رشته‌های علوم تجربی و ریاضی_فیزیک است.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: ارزش ریالی طرح بیش از ۳۰ میلیارد تومان بوده و این طرح توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با اولویت دانش‌آموزان ممتاز مناطق کم‌درآمد اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha