ارسال 200 اثر به جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در یزد
کد خبر: 4195635
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۰

ارسال 200 اثر به جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در یزد

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در استان یزد گفت: جشنواره امسال با محوریت هنری و ادبی فعالیت خود را آغاز کرد و نزدیک به 200 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه ارسال شد.

ام‌البنین مرادی، دبیر جشنواره بانوی هزاره اسلامام‌البنین مرادی، دبیر اجرایی جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره در گفت‌وگو با ایکنا از یزد گفت: دبیرخانه این جشنواره پنجمین سال فعالیت خود را طی می‌کند و امسال چهارمین جشنواره با محوریت هنری و ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز فعالیت این جشنواره از ششم تیرماه امسال اظهار کرد: فراخوان جشنواره بانوی هزاره اسلام، بزرگداشت حضرت خدیجه(س) در سال جاری در رشته‌های شعر، داستان، رمان، پوستر و تایپوگرافی منتشر شد.

مرادی با اشاره به ارسال نزدیک به 200 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره اضافه کرد: در مدت زمان مراسم افتتاحیه تا اختتامیه رویدادهایی با حضور اساتید مجرب در حاشیه جشنواره برگزار شد که می‌توان به کارگاه‌های داستان‌نویسی، طراحی پوستر، شعر اشاره کرد.

دبیر اجرایی جشنواره «بانوی هزاره اسلام» در استان یزد ادامه داد: پس از داوری آثار، 21 نفر به عنوان برگزیده در رشته‌های مختلف انتخاب و در مراسم اختتامیه با حضور مسئولان استان تجلیل شدند.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با حوزه هنری استان در زمینه تألیف کتب با محوریت حضرت خدیجه(س) گفت: در همین راستا چهار رمان «تاج عاج» تألیف محمد عظیمی، «مامان خدیجه» تألیف سمیه موحدیان، «نفیسه» تألیف مریم عابدینی و «بانوی حجاز» تألیف زهرا عسکری تدوین و در مراسم اختتامیه رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha