طرح ملی پویش «وصال یار» در البرز اجرا می‌شود
کد خبر: 4196428
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳

طرح ملی پویش «وصال یار» در البرز اجرا می‌شود

مدیرکل بهزیستی البرز از اجرای طرح ملی پویش «وصال یار» در استان خبر داد و گفت: این پویش با هدف تأمین جهیزیه و ازدواج برای مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی اجرا می‌شود.

طرح ملی پویش «وصال یار»

وجیهه محمدی‌فلاح، مدیرکل بهزیستی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، گفت: طرح ملی پویش «وصال یار» همزمان با سراسر کشور با هدف تأمین جهیزیه و ازدواج برای مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی استان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اجرای این پویش از میلاد با سعادت حضرت زهرا (س) تا میلاد مبارک حضرت قائم (عج) افزود: در این راستا خیرین استان از تاریخ ۱۳ دی‌ماه تا ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ فرصت دارند نسبت به شرکت در این پویش اقدام کردند.

مدیرکل بهزیستی البرز بیان کرد: پویش ملی وصال یار با همکاری و مساعدت خیرین، نهادهای حاکمیتی، شرکای اجتماعی، بسیج، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام(ره )، امامان جمعه شهرستان‌ها با هدف جلب مشارکت و تأمین جهیزیه برای مددجویان و توانخواهان تحت پوشش بهزیستی را اجرا کند.

وی به شیوه‌های جلب و جذب مشارکت‌های مردمی اشاره کرد و گفت: خیرین البرز می‌توانند با مراجعه حضوری به ادارات، مراکز و مؤسسات خیریه فعال در سطح استان و شهرستان‌ نسبت به حمایت‌های خود از مددجویان و توانخواهان بهزیستی اقدام کنند.

این مسئول افزود: شرکت‌کنندگان در این پویش که مایل به مشارکت حضوری نیستند، می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۲۵۰۰۰۰*۶۶۵۵* یا شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۵۵۴۸۵۰۷۷ نسبت به واریزهای نقدی خود اقدام کنند.

 

انتهای پیام
captcha