ایجاد ۵۶۰۰ طرح اشتغال موفق برای نیازمندان کردستانی
کد خبر: 4197042
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۴

ایجاد ۵۶۰۰ طرح اشتغال موفق برای نیازمندان کردستانی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان از ایجاد پنج هزار و ۶۰۰ طرح اشتغال موفق برای مددجویان و نیازمندان کردستانی در ۱۰ ماه امسال خبر داد.

فرشید جهان‌بین، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کردستان، فرشید جهان‌بین، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه مددجویان و نیازمندان می‌توانند از تسهیلات اشتغال‌زایی کمیته امداد استفاده کنند، گفت: این تسهیلات صرفاً برای ایجاد اشتغال پرداخت خواهد شد.

وی افزود: در ۱۰ ماهه امسال با پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات، ۵۶۰۰ طرح اشتغال برای مددجویان امداد و نیازمندان کردستانی ایجاد شده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کردستان بیان کرد: این طرح‌های اشتغال در سطح شهرها و روستاهای استان ایجاد و راه‌اندازی شده و حدود ۳۰ درصد آن مربوط به زنان سرپرست خانوار است.

وی با بیان اینکه میانگین سقف این تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومان و بازپرداخت آن هفت ساله خواهد بود، افزود: مبلغ تسهیلات پرداختی براساس نیاز شغل مورد نظر متفاوت است.

جهان بین در پایان گفت: مددجویان و نیازمندان می‌توانند با مراجعه به سایت hayat.emdad.ir درخواست تسهیلات اشتغال خود را ثبت و پیگیری کنند.

انتهای پیام
captcha