بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در دهه فجر در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود
کد خبر: 4197139
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۴
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی:

بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی در دهه فجر در آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود

خدیجه معصومی گفت: همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و تقارن آن با مبعث پیامبر اسلام(ص)، بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی_ترویجی در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود.

خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، خدیجه معصومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی، ۱۱ بهمن ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: همزمان با چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی و تقارن آن با مبعث پیامبر اسلام (ص)، بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی_ترویجی در کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی اجرا می‌شود و دهه فجر فرصتی عظیم برای بیان دستاوردهای نظام و ترویج گفتمان و معارف آن است. 

وی افزود: در راستای ترویج و تفهیم ابعاد انقلاب و تببین اهداف آن، برنامه‌های فرهنگی ترویجی متنوعی در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا خواهد شد. 

معصومی بیان کرد: اهتزاز پرچم ایران بر سردرب تمامی کتابخانه‌ها، فضاسازی محیطی و تبلیغات فرهنگی، حضور در مزار شهدا، دیدار و تکریم خانواده شهدا، طرح عضویت رایگان و بخشودگی جرایم دیرکرد منابع امانی، اجرای مسابقات سراسری قرآن ویژه کارمندان همزمان با سراسر کشور از برنامه‌های این دهه است. 

وی ادمه داد: انتشار پوسترهای موضوعی در فضای مجازی، برپایی مراسم جشن انقلاب همراه با ندای الله اکبر و نورافشانی در کتابخانه های مرکزی، نشست‌های فرهنگی شامل: نقد و بررسی کتاب، کرسی‌های آزاد اندیشی و.... با حضور شاعران، نویسندگان، هنرمندان، و اساتید دانشگاهی از دیگر برنامه‌ها محسوب می‌شود. 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: برگزاری ایستگاه نقاشی متری ویژه کودکان، خاطره‌گویی توسط شکنجه شدگان در رژیم ستم شاهی، ویژه برنامه های محافل ادبی و قرآنی با محوریت اهمیت مقاومت و ظلم ستیزی در مکتب اسلام، برپایی غرفه فرهنگی_ترویجی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن، کاروان کتابخوانی در مناطق کم‌برخوردار و... از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

انتهای پیام
captcha