دستاوردهای نظام برای مردم بازگو شود
کد خبر: 4197489
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۶

دستاوردهای نظام برای مردم بازگو شود

امام جمعه ماهدشت کرج گفت: بی‌اطلاعی مردم و به‌ویژه جوانان از پیشرفت‌ها، ابتکارات و دستاوردهای این کشور و نظام، میدان را برای جولان دشمن با جایگزینی اطلاعات و خبرهای دروغین باز می‌کند.

حجت الاسلام علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت کرج

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی رادمرد، امام جمعه ماهدشت کرج،  امروز، 13 بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تأکید بر اینکه بی‌اطلاعی مردم و به‌ویژه جوانان از پیشرفت‌ها، ابتکارات و دستاوردهای این کشور و نظام، میدان را برای جولان دشمن با جایگزینی اطلاعات و خبرهای دروغین باز می‌کند، اظهار کرد: در دهه مبارک فجر همه باید در مدارس و سایر مکان‌ها نسبت به این مهم در قالب‌های مختلف اقدام کنند؛ این امر مردم را دلگرم‌تر می‌کند.

وی با اشاره به تلاش و تبلیغ دشمن برای کمرنگ‌کردن انتخابات و بی‌اثر جلوه‌دادن رأی دادن، مطرح کرد: در این راستا گسل‌های اقتصادی را هم فعال می‌کنند تا بتوانند جامعه را دچار شکاف و دلسرد کنند و به بهانه واهی حمله آمریکا، قیمت دلار را چند هزار تومان گران کرده و برای برهم زدن فضای اقتصادی داخلی، خبرپراکنی می‌کنند.

رادمرد گفت: قوه قضائیه و دستگاه‌های اطلاعاتی در اعلام فساد و دستگیری‌ها مصمم هستند و برخورد می‌کنند و اخیراً نیز ۶ نفر فعال اقتصادی که ارزهای فراوانی برای واردات و … گرفته و فرار کره بودند، در دو سه روز گذشته دستگیر و به کشور بازگردانده شدند اما پیشگیری درمان اصلی است و باید رعایت و در قوانین و نظارت‌ها راه برای آنها بسته شود.

امام جمعه ماهدشت در بخش دیگری از سخنان خود زمین‌های قولنامه‌ای را قفلی بزرگ برای این شهر و علت اساسی ساخت و سازهای غیرمجاز دانست و افزود: هنوز پاسخی از سوی مسئولان مرتبط دریافت نشده که لازم است گزارش بدهند که پیگیری‌ها و فعالیت‌هایشان تا کجا پیش رفته و چه سرانجامی خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه اتحاد و انسجام شهر را قوی می‌کند و می‌توان در امتداد افق‌های درخشان برای پیشرفت حرکت کرد، اظهار کرد: هر عاملی که موجب به هم خوردن انسجام، اتحاد و همدلی شود را از خودتان دور و سعی کنید بهانه به دست دیگران ندهید. مسئولان نیز در این راستا در نوع مدیریت خود توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام
captcha