راهپیمایی متسابقین مسابقات قرآن مصر در حمایت از غزه + عکس
کد خبر: 4197511
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

راهپیمایی متسابقین مسابقات قرآن مصر در حمایت از غزه + عکس

شركت‌كنندگان در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ قرآن و ابتهال دینی «پورت سعید» مصر در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری «القاهره 24»، متسابقین و هیئت‌های شرکت‌کننده در مسابقات بین‌المللی قرآن «پورت سعید» مصر امروز در نماز جمعه مسجد «الشاطئ» شهر پورت سعید حاضر شدند و پس از نماز جمعه مسیر این مسجد تا میدان «الشهداء» در خیابان «23 جولای» این شهر را در حمایت از غزه راهپیمایی کرده و همبستگی خود را با مردم مظلوم این منطقه اعلام کردند.

عادل مصیلحی، مدیر اجرایی و ناظر مسابقات در این باره گفت: هدف از این راهپیمایی، رساندن این پیام به جهانیان بود که کشتار و تخریب باید متوقف شود و صلح در سراسر جهان از جمله نوار غزه فراگیر شود.

متسابقین حاضر در این راهپیمایی همچنین، مصر را مهد تمدن‌ها و سرزمین پیروان ادیان مختلف دانستند و تأکیدند کردند که آن‌ها از کشورهای مختلف با هداف اعتلای پرچم قرآن و نام مبارک رسول الله(ص) در این رویداد حاضر شده‌اند.

آیین افتتاحیه هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و ابتهال دینی مصر شامگاه جمعه، 13 بهمن‌ماه، با حمایت مصطفی مدبولی، نخست‌وزیر مصر و عادل الغضبان، استاندار پورت سعید و رئیس کمیته عالی برگزارکننده برگزار می‌شود و احمد عمر هاشم، از اساتید برجسته الازهر، محمد مختار جمعه، وزیر اوقاف مصر و اسامه الازهری، مشاور رئیس‌جمهور مصر، اعضای کمیته داوران و مسابقات از حاضران در این مراسم هستند.

انتهای پیام
captcha