پوستر شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در لرستان رونمایی شد
کد خبر: 4197620
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳

پوستر شانزدهمین جشنواره هنر‌های تجسمی فجر در لرستان رونمایی شد

مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی هنر‌های تجسمی فجر بخش استان لرستان، امروز، 14 بهمن‌ماه در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.

رونمایی از شانزدهمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر بخش لرستانبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، 14 بهمن‌ماه در مراسم رونمایی از پوستر شانزدهمین جشنواره بین‌المللی هنر‌های تجسمی فجر بخش استان لرستان گفت: جشنواره «تجسم هنر لرستان» از 15 تا 22 بهمن‌ماه جاری در نگارخانه شهید هژبر مجتمع فرهنگی هنری ارشاد با حضور استادان هنر و علاقه‌مندان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به ارسال 412 اثر به دبیرخانه جشنواره گفت: در مجموع 55 اثر از 20 هنرمند هم‌استانی پیشکسوت و جوانان انتخاب و برای بازدید عموم به نمایش در خواهد آمد.

وی افزود: آثار هنرمندان در رشته‌های نقاشی، گرافیک، طراحی، خوشنویسی (نستعلیق، شکسته، نقاشی‌خط) هستند که بیشترین آثار مربوط به شرکت‌کنندگان رشته‌های نقاشی و گرافیک است.

در این مراسم که با حضور مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی لرستان، معاون هنری و سینمایی، مسئول حراست و مسئول روابط عمومی این اداره‌کل و مسئول انجمن هنرهای تجسمی لرستان برگزار شد از پوستر شانزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر بخش لرستان رونمایی شد.

انتهای پیام
captcha