واکسیناسیون 100 هزار راس دام در ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام
کد خبر: 4197699
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴

واکسیناسیون 100 هزار راس دام در ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، از واکسیناسیون بیش از 100 هزار راس دام سبک و سنگین عشایر به صورت کاملاً رایگان در سطح استان در راستای اجرای «طرح کاروان سلامت دام » به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

ستاد اجرایی فرمان امام ایلام، واکسیناسیون دامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، محمد زارع، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در راستای  اجرای طرح «کاروان سلامت دام»  بیش از 100 هزار رأس دام سبک و سنگین عشایر در سطح استان را به صورت کاملاً رایگان در دهه فجر انقلاب اسلامی واکسیناسیون می‌کند. 

وی با بیان اینکه با توجه به گرمسیری بودن شهرستان دهلران و حضور عشایر در این منطقه، واکسیناسیون در حال حاضر در این منطقه در حال انجام است، افزود: بعد از واکسیناسیون دام‌های شهرستان دهلران سایر شهرستان هم در دستور کار قرار می‌گیرد. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام ادامه داد: 16 دامپزشک در اجرای این طرح آموزش نگهداری صحیح دام، ویزیت، درمان و دارو به صورت رایگان در اختیار دامداران عزیز استان قرار می‌دهند که این اقدام ارزشمند با همکاری گروه جهادی سربازان گمنام امام زمان (ع ) انجام می‌شود.

زارع با تأکید به اینکه اغلب مردم استان دامپرور هستند و این اقدام می‌تواند کمک بسزایی به این قشر از جامعه کند، تصریح کرد: ستاد اجرایی در راستای توان‌بخشی به تمام حوزه‌های اقتصادی با تمام توان پای کار است.

انتهای پیام
captcha