فعالیت 35 جهادگر البرزی در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 4198107
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶

فعالیت 35 جهادگر البرزی در سیستان و بلوچستان

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز با اشاره به تنش آبی مناطقی از جنوب شرقی کشور اعلام کرد: 35 جهادگر بسیجی البرز برای آبرسانی به کمک ساکنان استان سیستان و بلوچستان شتافتند.

بسیج سازندگی

سرهنگ پاسدار محمد فلاحتکار، رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: جهادگران بسیجی لشکر عملیاتی ۱۰ سیدالشهدا (ع) استان البرز با حضور در شهرستان میرجاوه استان سیستان و بلوچستان بسترساز جهاد آبرسانی به تعدادی از روستاها و مناطق کم‌برخوردار این منطقه شده‌اند.

وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی استان البرز از صبح تا پاسی از شب در این منطقه مشغول خدمات‌رسانی به هموطنان سیستان و بلوچستانی هستند، افزود: به دلیل کمبود زیرساخت‌ها در شهرستان میرجاوه و مشکلاتی که مردم روستاهای این منطقه به ویژه در بخش تامین آب شرب روبه‌رو هستند، جهادگران بسیجی به کمک ساکنان این شهرستان رفتند.

فلاحتکار با بیان اینکه بیش از ۳۵ جهادگر بسیجی استان البرز از یک ماه گذشته در این منطقه حضور دارند، گفت: تلاش جهادگران بسیجی البرز براین است تا نسبت به کاهش آلام مردم منطقه میرجاوه به ویژه در زمینه آبرسانی اقدام کنند.

به مناسبت ایام الله دهه فجر دو گروه از جهادگران البرزی برای ارائه خدمات دامپزشکی به استان‌های ایلام و سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

انتهای پیام
captcha