فراخوان همکاری ایکنا برای دریافت مقالات قرآن‌پژوهان
کد خبر: 4198305
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

فراخوان همکاری ایکنا برای دریافت مقالات قرآن‌پژوهان

خبرگزاری بین‌اللملی قرآن(ایکنا) به انگیزه دریافت و انتشار مقالات و یادداشت‌های قرآنی، جامعه علمی کشور، فراخوان همکاری داد.

فراخوان همکاری ایکنا برای دریافت مقالات قرآن‌پژوهان خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) همزمان با آغاز بیست و یکمین سال فعالیت رسانه‌ای خود و در راستای هم‌افزایی بیشتر با اعضای هیئت علمی، اساتید دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، فضلا، علما و اساتید حوزه‌های علمیه و پژوهشگران قرآنی از سویی و ترویج و توسعه و همچنین نشر، مقالات و یادداشت‌های قرآنی و معارفی «اهل اندیشه و علم» از دیگر سو، اقدام به ایجاد صفحه یادداشت‌ها و مقالات قرآنی کرده است.

همچنین، خرسند خواهیم بود چنانچه مطالب خواندنی خود در این حوزه از علم پس از تکمیل اطلاعات در این فرم و در صفحه اختصاصی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، با هدف بهره‌گیری بیشتر مخاطبان قرآنی برای بررسی و انتشار ارسال فرمایید.

یادآوری می‌شود، ایکنا نخستین و تنها خبرگزاری قرآنی جهان است که آبان ماه 1382 همزمان با برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن آغاز به کار کرد. این رسانه قرآنی در حوزه‌های مختلفی چون؛ اندیشه، بین‌الملل،‌ فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، چندرسانه‌ای و عکس به تولید محتوا با محوریت قرآن و عترت می‌پردازد. 

همچنین، این رسانه قرآنی روزانه به پوشش رویدادهای دینی و قرآنی در جهان اسلام و ترجمه آن به 22 زبان زنده دنیا اقدام می‌کند. شعب ایکنا در تمامی استان‌های کشور فعال است و روزانه به پوشش و اطلاع‌رسانی رویدادهای دینی مشغول است.

انتهای پیام
captcha