برپایی راهپیمایی حماسه 22 بهمن در 80 نقطه همدان
کد خبر: 4199054
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶

برپایی راهپیمایی حماسه 22 بهمن در 80 نقطه همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن ماه در 80 نقطه شهری و روستایی همدان خبر داد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدانحجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور حماسه اقتدار ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن در استان همدان نیز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در 80 نقطه شهری و روستایی همدان خبر داد و افزود: این راهپیمایی با حضور سخنرانان  کشوری، استانی و شهرستانی در نقاط مختلف استان و با حضور گسترده مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار و گروه‌های مختلف مردمی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری راهپیمایی مردم همدان در ساعت 9:30 دقیقه از میدان امامزاده عبدالله به سمت بلوار آیت‌الله کاشانی، شهید صوفی، خواجه رشید، میدان آرامگاه و پیاده راه بوعلی خبر داد و گفت: تجمع مردم در میدان امام خمینی(ره) خواهد بود و سخنران مراسم نیز دکتر عباسعلی کدخدایی حقوقدان و عضو شورای نگهبان است. در مسیر راهپیمایی نیز برنامه های فرهنگی، حضور دانش آموزان و اجرای سرود و ... را داریم و در پایان نیز قطع‌نامه قرائت می‌شود.

فاضلیان با تأکید بر حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن این حضور را پاسخی به یاوه‌گویی‌های دشمنان اسلام و انقلاب و بیعتی دوباره با آرمان‌های امام، شهدا و رهبری برشمرد. برگزاری ویژه برنامه 21 بهمن‌ماه در عصر امروز در تالار معلم به یاد حماسه مردم همدان به رهبری آیت‌الله مدنی در مقابل تانک‌هایی که می‌خواستند به تهران حرکت کنند از برنامه‌های این ایام است. همچنین در ساعت 9 شب نیز همزمان با سراسر کشور از مساجد، تکایا و پشت بام منازل مردم همدان گلبانگ تکبیر «الله اکبر» به یاد سالروز پیروزی انقلاب سر داده می‌شود و نور افشانی نیز در سطح شهر انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha