راهپیمایی ۲۲ بهمن، امنیت‌بخش و اقتدارآفرین است
کد خبر: 4199118
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

راهپیمایی ۲۲ بهمن، امنیت‌بخش و اقتدارآفرین است

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همان‌طور که موشک، علم و فناوری اقتدار نظام است، قطعاً حضور آحاد مردم در صحنه‌های گوناگون نیز نشان‌دهنده اقتدار نظام خواهد بود.

راهپیمایی ۲۲ بهمنحجت‌الاسلام علیرضا امینی، عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان درباره اهمیت راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: مهم‌ترین نکته در خصوص حضور مردم در این مراسم، پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی است. حضور مردم به این معناست که پشتوانه، آغاز، ادامه و سرانجام نظام جمهوری اسلامی در گرو حضور مردم است و مردم در انقلاب اسلامی و تداوم آن نقش دارند.

وی تصریح کرد: اگر مردم نبودند، جمهوری اسلامی نبود و حضور مردم یعنی اقتدار نظام؛ همان‌طور که موشک، علم و فناوری اقتدار نظام است، قطعاً حضور آحاد مردم از جمله پیر و جوان و زن و مرد و از همه اقشار نیز نشان‌دهنده اقتدار نظام خواهد بود و این در نگاه خود ملت و همچنین دشمنان آن، یعنی نظام، مستقل و مستحکم است و هنوز پشتوانه مردمی‌اش را دارد و خواهد داشت و از این نظر بسیار مهم است. قطعاً حضور مردم، عنایات و الطاف خداوند را نیز به‌دنبال خواهد داشت؛ وقتی خدا می‌بیند که مردم در صحنه‌ حضور دارند و پای عهد و پیمانی هستند که با شهدا و امامشان بسته‌اند، امدادهای خود را شامل حال آنها می‌کند و نمی‌گذارد دشمن‌ شاد شود و شکست بخورند. 

عضو هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: همه مردم باید با نیت خالص برای پشتیبانی از نظام حضور پیدا کنند و به دشمنانشان بفهمانند که با وجود همه مشکلات، ضعف‌ها و تحریم‌هایی که وجود دارد، پای نظام و انقلاب اسلامی‌ هستند، زیرا این انقلاب اسلامی است که می‌تواند به‌مثابه یک آرمان، دنیا و آخرت‌مان را اصلاح کند و بسازد.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، هم برای مسئولان و هم برای دشمنان داخلی و خارجی، سراسر پیام است و این گام‌های استواری که مردم برمی‌دارند، نشان می‌دهد که آنها همان مردم سال ۵۷ هستند، همان اراده و ایمان را دارند و پای نظام و انقلابشان ایستاده‌اند. مسئولان نیز باید معنای این حضور را دریابند و تلاش و خدمت‌گذاری‌شان را چند برابر کنند. به قول مقام معظم رهبری، به قله نزدیک هستیم و خستگی و ناامیدی معنایی ندارد؛ باید این را در عمل نشان دهیم تا بتوانیم دغدغه‌های ایشان را با حضور مردم و ابلاغ این پیام به مسئولان برطرف کنیم و باعث استمرار این نهضت شویم.

امینی بیان کرد: اینکه همه دشمنان و رسانه‌های آنها فریاد می‌زنند و می‌خواهند مردم حضور پیدا نکنند و رأی ندهند، به این‌ معناست که حضور مردم بسیار مهم، امنیت‌بخش و اقتدارآفرین است، باعث حفظ و حراست از کشور می‌شود و قطعاً بسیاری از گره‌ها با همین حضور باز شده و خواهد شد.

فاطمه کاظمینی

انتهای پیام
captcha