بانوان نقش مؤثری در مشارکت‌افزایی انتخابات دارند
کد خبر: 4200319
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶
کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

بانوان نقش مؤثری در مشارکت‌افزایی انتخابات دارند

افسانه تیرانداز با بیان اینکه بانوان نقش مؤثری در مشارکت‌افزایی انتخابات دارند، گفت: انتخابات یکی از آوردگاه‌هایی است که بانوان به‌عنوان رکن مهم جامعه و خانواده می‌توانند نقش مؤثری در ساختن آینده کشور داشته باشند و جامعه را به‌درستی هدایت کنند.

نقش بانوان در افزایش مشارکت در انتخابات

افسانه تیرانداز، کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌ رو و نقش تأثیرگذار بانوان و فعالان فرهنگی و تبلیغی در افزایش مشارکت در این میدان سرنوشت‌ساز اظهار کرد: امروز نباید از اهمیت انتخابات غافل شویم و در این راستا بانوان باید به‌منظور تحقق این امر به تبیین لزوم شرکت در انتخابات و تشویق خانواده خود با شرکت در انتخابات بپردازند.

وی به موضوع مهم برگزاری انتخابات و چهار راهبرد رقابت، امنیت، سلامت و مشارکت مورد تأکید مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: باید همگان به ویژه بانوان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری به خط شوند.

تیرانداز تصریح کرد: انتخابات یکی از آوردگاه‌هایی است که بانوان به‌عنوان رکن مهم جامعه و خانواده می‌توانند نقش مؤثری در ساختن آینده کشور داشته باشند و جامعه را به‌درستی هدایت کنند.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی کرمانشاه بیان کرد: انتظار داریم بانوان با ایجاد فضای بحث، گفتگو، تفکر و تعقل زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم کنند، چراکه حضور حداکثری آنان در بطن جامعه کاملاً محسوس و قابل مشاهده و تأثیرگذار است ضمن اینکه با حضورشان در نقش‌های مختلف اجتماعی جایگاه والای آنان در جامعه را اثبات می‌کند.

وی یادآور شد: بانوان در جامعه نقشی اثرگذار و غیرقابل انکار دارند و بانوان ایران اسلامی می‌توانند با انتخابی درست نقش خود را در افزایش مشارکت حداکثری به خوبی ایفا کنند.

تیرانداز در پایان اظهار کرد: انتخابات پیش‌ رو از اهمیت بسیاری برخوردار است و به همین دلیل دشمن تمام تلاش خود را برای ناامید کردن مردم و عدم حضور آنان در پای صندوق‌های رأی به‌کار بسته، اما این‌بار نیز ناکام مانده و در مشارکت‌افزایی انتخابات نقش مهمی ایفا خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha