برگزاری ۳۵۰ ویژه‌برنامه نیمه شعبان در کردستان
کد خبر: 4201145
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴

برگزاری ۳۵۰ ویژه‌برنامه نیمه شعبان در کردستان

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از آغاز ویژه‌برنامه‌های نیمه شعبان خبر داد و گفت: ۳۵۰ ویژه‌برنامه نیمه شعبان به همت هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی کردستان در سطح استان برگزار می‌شود.

جشن نیمه شعبان در کردستان

مظفر آئینی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از آغاز برنامه‌های نیمه شعبان در سطح استان خبر داد و گفت: 350 ویژه‌برنامه نیمه‌شعبان به همت هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی تبلیغی کردستان در سطح استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح استان افزود: 50 ایستگاه صلواتی نیمه شعبان در سطح شهرستان‌های استان برپا می‌شود و از مردم دیندار استان کردستان پذیرایی خواهند کرد.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از راه‌اندازی موکب‌های فرهنگی و خدماتی ویژه نیمه‌شعبان خبر داد و بیان کرد: موکب‌های فرهنگی و خدماتی در روز نیمه‌شعبان در شهرستان‌های قروه و بیجار راه‌اندازی شده است.

وی از پخت بیش از 14 هزار غذای گرم توسط هیئت‌های مذهبی در نقاط مختلف استان کردستان خبر داد و گفت: در روز نیمه‌شعبان 40 نانوایی سطح استان کردستان نان صلواتی پخت می‌کنند.

آئینی در پایان گفت: برگزاری جشن بزرگ انتظار در مهدیه قروه، سنندج، بیجار و کامیاران و نورافشانی در شب نیمه شعبان در 14نقطه استان از دیگر برنامه‌های اجرایی این ایام است.

انتهای پیام
captcha