پلیس برای برپایی انتخابات باشکوه در کنار مردم است
کد خبر: 4202646
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

پلیس برای برپایی انتخابات باشکوه در کنار مردم است

رحیم جهانبخش گفت: پلیس در آذربایجان غربی برای برپایی انتخابات باشکوه در کنار اقشار مختلف مردم است.

رحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استانرحیم جهانبخش، فرمانده انتظامی استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی ضمن اشاره به اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی فردا با حضور در انتخابات حماسه بزرگی را رقم خواهند زد، گفت: پلیس برای برپایی انتخابات سالم و باشکوه از نخستین لحظات آغاز رای‌گیری تا پای آن در کنار مردم خواهد بود.

وی با بیان اینکه بدون‌تردید هرگونه فعاليتي که به برهم زدن نظم و امنيت جامعه منتج شود، در رصد انتظامي استان خواهد بود، اضافه کرد: کساني که با صف‌آرايي سعی می‌کنند در مقابل اراده مردم بايستند پاسخ خود را از طريق  پليس مشاهده خواهند کرد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی تلاش برای تشويش اذهان عمومی، سياه‌نمايی عملکرد نظام، شايعه‌پراکنی، دعوت به عدم مشارکت در انتخابات و هرگونه فعاليتی که به برهم زدن نظم و امنيت جامعه منتج شود افعال مجرمانه برشمرد و گفت: این قبیل اقدامات و امثال آن بدون‌تردید در رصد انتظامی استان قرار دارد.

وی اضافه کرد: با آمادگی، تلاش شبانه‌روزی و هوشمندانه نمی‌گذاريم کوچک‌ترين خدشه‌ای به امنيت و‌آرامش مردم به ويژه در بحث انتخابات وارد شود و برای برقراری امنیت اجتماعی با همه توان و ظرفیتی که در اختیار داریم تلاش خواهیم کرد که همکاری و همراهی مردم نیز در این زمینه بسیار راهگشا است.

وی نیروی انتظامی را مجموعه‌ای متشکل از فرزندان ملت دانست که برای برقراری امنیت و آرامش در نظام جمهوری اسلامی شب و روز نمی‌شناسند، ادامه داد: فردا نیز با آمادگی کامل در صحنه هستیم تا  مشارکت حداکثری رقم بخورد و انتخابات با شکوه هرچه‌تمام‌تر برگزار شود.

انتهای پیام
captcha