رویداد «راهی نو» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 4203610
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۹

رویداد «راهی نو» در چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

نخستین رویداد نوآوری اجتماعی استان با عنوان «راهی نو» با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار می‌شود.

راهی نو

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان، محمد کریمی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان با اشاره به اینکه نخستین رویداد نوآوری اجتماعی استان با عنوان «راهی نو» با حمایت دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این رویداد توسط مؤسسه سلامت بانوان «صبا» برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود که در حال حاضر مشغول جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های کنش‌گران اجتماعی و گروه‌های مردمی است.

وی ادامه داد: موضوعات این رویداد شامل پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی با رویکرد توان‌افزایی در حوزه خانواده، اعتیاد، بهداشت و درمان، سلامت و خانواده و جمعیت، کودکان کار و خیابانی، زنان سرپرست خانوار، مفاسد و جرایم اخلاقی با تأکید بر سکونتگاه‌های غیر رسمی، سرمایه، سلامت و نشاط اجتماعی، تقویت همگرایی و انسجام ملی می‌باشد.

کریمی تصریح کرد: ایده‌ها، طرح‌ها و راهکارهای کنش‌گران مردمی و اجتماعی پس از جمع‌آوری مورد ارزیابی و داوری قرار خواهد گرفت و گروه‌های برتر برای شرکت در رویداد حضوری دعوت خواهند شد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان گفت: در رویداد حضوری راهی نو، یک روز آموزش و یک روز ارائه توسط شرکت‌کنندگان، داوری و اعلام گروه‌های برتر پیش‌بینی شده است.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال ایده‌ها و طرح‌ها می‌توانند به کانال رویداد در پیام‌رسان ایتا به نشانی @rahinochb مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha