نامه‌های مردم چهارمحال‌وبختیاری به رئیس‌جمهور به کجا رسید
کد خبر: 4203722
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

نامه‌های مردم چهارمحال‌وبختیاری به رئیس‌جمهور به کجا رسید

مدیرکل دفتر بازرسی استانداری در خصوص نامه‌های مردمی مربوط به سفر دوم رئیس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: تمامی این نامه‌ها در موعد مقرر توسط دفتر بازرسی استانداری ثبت و به دستگاه‌های اجرایی استان ارجاع شد.

فرشاد طهماسبی، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، فرشاد طهماسبی، مدیرکل دفتر بازرسی استانداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: براساس دستورالعمل تمام نامه‌های مردمی مربوط به سفر دوم رئیس‌جمهور به استان چهارمحال و بختیاری در موعد مقرر توسط دفتر بازرسی استانداری ثبت و به دستگاه‌های اجرایی استان ارجاع شد.

طهماسبی افزود: در خصوص وام‌ها نیز جلسات متعددی با مدیران بانک‌های عامل برگزار شده که پس از پالایش متقاضیان در سامانه رفاه ایرانیان، وام ۲۵ میلیون تومانی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: برخی نامه‌های ارسال شده قابلیت پاسخگویی ندارد و درخواست‌ها باید جنبه قانونی داشته باشد و اگر درخواستی غیر قانونی باشد چه تحت عنوان نامه تقدیمی به ریاست محترم جمهوری و چه در میز خدمت، قابلیت اجرا نخواهد داشت و مشاوره لازم به متقاضی داده خواهد شد.

مدیرکل بازرسی استانداری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای اقشار محروم جامعه دارد، اضافه کرد: افرادی که در سفر دوم تقاضای کمک‌معیشتی داشتند و تحت پوشش نهادهای حمایتی مثل بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار دارند، به‌زودی مبلغی به حسابشان واریز خواهد شد.

وی تأکید کرد: افراد می‌توانند با استفاده از کد پیگیری ارسال شده نسبت به مشاهده وضعیت نامه خود اقدام و در صورت مشاهده بی‌توجهی شکایت خود را به بازرسی استانداری ارائه کنند.

طهماسبی با اشاره به حجم بالای نامه‌های ارسالی به رئیس‌جمهور در سفر دوم گفت: باوجود مشکلات عدیده استان در زمینه امکانات و نیروی انسانی متخصص، به خود می‌بالیم که ۱۶۸ هزار نامه توسط نیروها در دستگاه‌های اجرایی در سامانه ۱۱۱ ثبت و در موعد مقرر به دستگاه‌های اجرایی ارجاع شد.

مدیر کل بازرسی استانداری تاکید کرد : به تمامی درخواست های قانونی پاسخ مثبت خواهیم داد و پیگیر حق مردم شریف استان خواهیم بود و با مدیر یا کارمندی که در این خصوص کم کاری کند قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

طهماسبی بیان کرد: میزهای ارتباط مردمی در مصلی‌های نماز جمعه تدبیر نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار است و افتخار می‌کنیم در ۳۴۰ برنامه برگزار شده در سراسر استان، بسیاری از مشکلات عام‌المنفعه رفع و در صورت مشاهده منع قانونی پیشنهادهای جایگزین به متقاضیان ارائه شد.

وی در پایان گفت: بنا داریم میزهای ارتباطات مردمی را به صورت تخصصی برگزار کنیم و این میزها را با حضور مدیران کل دستگاه‌ها به روستاهای استان نیز خواهیم برد.

انتهای پیام
captcha