افزایش مهارت‌های زندگی با استفاده از ظرفیت‌های کانون مساجد
کد خبر: 4204210
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰

افزایش مهارت‌های زندگی با استفاده از ظرفیت‌های کانون مساجد

فرماندار منطقه ویژه بروجرد با اشاره به نقش کانون‌های مساجد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی جوانان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون‌های مساجد می‌توان زمینه افزایش مهارت‌های زندگی و علمی را در جامعه افزایش داد.

مسلم مرادی، فرماندار ویژه بروجردبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، مسلم مرادی، فرماندار ویژه بروجرد، ۱۸ اسفندماه، در مراسم بزرگداشت سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با اشاره به اهمیت جایگاه مساجد اظهار کرد: مساجد از دیرباز پایگاه آگاهی‌بخشی، بصیرت‌افزایی و محور ترویج دین مبین اسلام بوده است.  

وی با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در احیای جایگاه مساجد افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نقش مهمی در توسعه فعالیت فرهنگی، هنری و دینی در جامعه دارند.  

مرادی بیان کرد: در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید با اجرای برنامه‌های متنوع شرایط مناسب برای جذب نیروهای جوان در مساجد را بیش از پیش فراهم کرد.  

وی با بیان اینکه کانون‌های مساجد فعالیت‌های گسترده و اثرگذاری در جامعه دارند، اظهار کرد: محله‌محوری و مردم‌محوری از شاخص‌های فعالیت کانون‌های مساجد است. ‌ 

فرماندار بروجرد با اشاره به نقش کانون‌های مساجد در مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توانمندسازی جوانان گفت: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های کانون‌های مساجد می‌توان زمینه افزایش مهارت‌های زندگی و علمی را در جامعه افزایش داد.

انتهای پیام
captcha