تلاش برای اختصاص جایگاه سازمانی به رابطان امور ایثارگران در سازمان‌های فارس
کد خبر: 4204415
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
قزلسفلی مطرح کرد:

تلاش برای اختصاص جایگاه سازمانی به رابطان امور ایثارگران در سازمان‌های فارس

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از تلاش و پیگیری برای اختصاص جایگاه سازمانی به مشاوران و رابطان امور ایثارگران در سازمان‌های این استان خبر داد.

اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل قزلسفلی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، 19 اسفندماه در گردهمایی مشاورین و رابطان امور ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان که در محل سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد، گفت: اختصاص جایگاه سازمانی به مشاوران و رابطان امور ایثارگران در سازمان‌ها و دیگر مشکلات موجود پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیون رشادت جامعه ایثارگری هستیم و خود را مکلف به پیگیری امورات ایثارگران می‌دانیم، ادامه داد: کسانی که در صندلی مدیریتی قرار دارند باید بدانند که یک ایران بدهکار جامعه ایثارگری بوده و اگر امروز دشمنان ما علی‌رغم تلاش‌های خود ناکام می‌شوند، به برکت جانفشانی شهدا است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر ضرورت ترویج روحیه ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه، اظهار کرد: اگر پیشرفت‌‌هایی در عرصه‌های مختلف حاصل شده به دلیل پرچمداری فرزندان تربیت یافته مکتب ایثارگر و شهادت در میدان عمل بوده است.

قزلسفلی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات 11 اسفند ماه اظهار کرد: دشمن برای کاهش مشارکت و انصراف از حضور مردم در انتخابات تلاش بسیار کرد اما ملت ایران علی‌رغم وجود همه مشکلات بنابه گفته رهبر معظم انقلاب وظیفه تمدنی خود را انجام دادند و جهادگونه پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

سیدمعین انجوی‌نژاد، مشاور استاندار فارس در امور ایثارگران نیز در این جلسه با اشاره به وظایف رابطان ایثارگران ادارات، ادامه داد: مسئول ایثارگران ادارات فارس از رزمندگان دفاع مقدس و یا بعضاً از خانواده معظم شهدا هستند و انتظار داریم از توفیق خدمتگزاری استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha