خاکسپاری بازیگر «صبح جمعه با شما» در سکوت خبری
کد خبر: 4204535
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

خاکسپاری بازیگر «صبح جمعه با شما» در سکوت خبری

مرتضی تبریزی بازیگر پیشکسوت برنامه رادیویی «صبح جمعه با شما» که طی چند ماه اخیر به سبب بیماری قدرت تکلم خود را از دست داده بود در سکوت خبری درگذشت و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایکنا وحید مبشری، قائم مقام شبكه رادیویی فرهنگ، طی یادداشتی با اشاره به درگذشت مرتضی تبریزی، هنرمند پیشکسوت برنامه‌های رادیویی، از جمله «صبح جمعه با شما» نوشت: زنده‌نام تبریزی حدود دو سال پیش به کرونای شدید مبتلا و چندین بار در بیمارستان بستری شد و داروهای بسیاری را استفاده کرد. در نهایت از این بیماری بهبود یافت اما عواقب آن باعث شد خانه‌نشین شود.

مبشری درباره سکوت خانواده ایشان برای درگذشت این بازیگر و خاکسپاری او یادآور شده است: خواست خانواده این بود که مرحوم تبریزی در سکوت خبری خاکسپاری شود و این تصمیم برای ما قابل احترام است. ما هم اتفاقی متوجه شدیم و حتی آقای اصغر سمسارزاده که از دوستان قدیمی مرتضی تبریزی است شب گذشته متوجه شد.

مبشری تاکید کرد: قطعا همکاران او در رادیو ایران مراسمی را برگزار خواهند کرد. چند دقیقه پیش با مدیر رادیو ایران صحبت کردم تا برای مراسم یادبود زنده‌یاد مرتضی تبریزی مشورت کنم و مراسم یادبودی برای او برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ مرتضی تبریزی در یکی دو سال اخیر بیمار شده بود و قدرت تکلمش را از دست داده بود و زمانی که دوستانش با او تماس می‌گرفتند به سختی متوجه حرف‌هایش می‌شدند.

مرتضی تبریزی طی هفته گذشته درگذشت و در یکی از قطعات بهشت زهرا (س) به خاک سپرده شد.

انتهای پیام
captcha