اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» طی ماه رمضان در کرمانشاه
کد خبر: 4205007
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» طی ماه رمضان در کرمانشاه

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه از اجرای طرح «مسطورا» طی ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: این طرح قرآنی شامل سطر به سطر زندگی با آیه‌های قرآن کریم است.

اجرای طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» طی ماه رمضان در کرمانشاه

حجت‌الاسلام ابوذر قوره‌جیلی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیعات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» در ایام ماه رمضان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح قرآنی زندگی با آیه‌ها «مسطورا» سطر به سطر زندگی با آیه‌ها و انس دوباره با قرآن است، افزود: در اجرای طرح زندگی با آیه‌ها قرار است ۳۰ فراز از قرآن را یاد بگیریم و به آن عمل کنیم یعنی در طی ماه رمضان هر روز یک فراز را آماده کرده و یاد گرفته و اجرای می‌کنیم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: این طرح با بیان فراز‌های ۳۰ گانه و طرح مسابقه با مشارکت مردم اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی با یادآوری مراحل اجرایی این طرح، افزود: طرح ۴ سطح دارد که ابتدا برقراری گفتمان و بیان ۳۰ فراز برای مردم است و موضوع مباحث آن به شیوه روزانه تلاوت و تفسیر یک آیه از قرآن کریم طی ماه رمضان خواهد بود.

وی با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: ماه رمضان بهار قرآن است و در این ماه به تلاوت آیات الهی بسیار سفارش شده و باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کرمانشاه اظهار کرد: طرح «مسطورا» با هدف ترویج گفتمان زندگی اجرا می‌شود و باید کاری کنیم مفاهیم قرآنی به مسلمات فکری تبدیل شود.

حجت‌الاسلام قوره‌جیلی در پایان، افزود: طرح «زندگی با آیه‌ها» در ایام ماه مبارک رمضان شکل گرفته و تمام دستگاه‌های فرهنگی پای کار اجرای آن آمده‌اند.

انتهای پیام
captcha