پلیس با برهم زنندگان امنیت برخورد جدی می‌کند
کد خبر: 4206964
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۰

پلیس با برهم زنندگان امنیت برخورد جدی می‌کند

رئیس پلیس فارس با بیان اینکه قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست، گفت: پلیس با برهم زنندگان امنیت جاده‌ها و شهرها به شدت برخورد می‌کند.

سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 5 فروردین در حاشیه بازدید از قرارگاه نوروزی پلیس فارس با اشاره به آمار تصادفات طی ایام نوروز گفت: قوانین و جرایم رانندگی بازدارنده نیست و پلیس با برهم زنندگان امنیت جاده‌ها و شهرها به شدت برخورد می‌کند.

فرمانده انتظامی فارس از قانون‌گذاران خواست تا نسبت به اصلاح قوانین، جرایم و تخلفات رانندگی بررسی و بازنگری لازم را داشته باشند.

وی با ذکر این نکته که از دست دادن حتی یک نفر از هموطنانمان در حوادث رانندگی برایمان بسیار سخت است، از عموم مردم خواست تا در حین رانندگی عجله نداشته و به هشدارهای پلیس دقت کنند و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی زمینه بروز تصادفات را کاهش داده و از بین ببرند.

حبیبی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس طی ایام نوروز اظهار کرد: تمام دستگاه‌های خدمت‌رسان از جمله پلیس از ابتدای تعطیلات نوروزی تلاش کرده‌اند تا آمار استان در حوزه سرقت، تصادفات و فوتی‌ها روند کاهشی داشته باشد.

وی تأکید کرد: مجموعه انتظامی استان با برنامه‌ریزی در تعطیلات نوروزی تلاش می‌کند که آسیب کمتری به شهروندان وارد شود و مردم با آسایش و آرامش بیشتری تعطیلات را سپری کنند.

 

انتهای پیام
captcha