علمای اهل سنت باید در مقابل سکوت سعودی‌ها فریاد بزنند
کد خبر: 4207234
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹

علمای اهل سنت باید در مقابل سکوت سعودی‌ها فریاد بزنند

استاد حوزه علمه قم گفت: علمای اهل سنت باید در مقابل سکوت سعودی‌ها فریاد بزنند، و این موضوع یک گلایه از سوی ما است که علما و جریان اهل سنت باید به میدان بیایند و در کنار شیعیان برسر سعودی‌ها فریاد بزنند.

حجت الاسلام ولوی، استاد حوزه علمیه قمبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی حجت الاسلام ولوی، استاد حوزه علمیه قم امروز سه‌شنبه ۷ اسفند در مسجد امام حسین(ع) بیرجند در تجمع مردمی محکومیت اقدامات وحشیانه و هتاکانه سربازان رژیم صهیونیستی در غزه به عوامل اصلی بی تفاوتی امت اسلامی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز برخی قارون‌های امت اسلامی به خاطر دنیای خود در برابر جنایات رژیم صهیونیستی سکوت کرده و با وقاحت تمام روابط خود را با این رژیم کودک کش عادی می‌کنند.

وی بیان کرد:  عربستان سعودی سردمدار عادی سازی با رژیم صهیونیستی است، چرا کشورهای اسلامی بر سر آنها فریاد نمی‌زنند و از آنها نمی‌خواهند که دست از اقدامات بی شرمانه خود بردارند؟

حجت‌الاسلام ولوی اظهار کرد: علمای اهل سنت باید در مقابل سکوت سعودی‌ها فریاد سر داده و این موضوع یک گلایه از سوی شیعیان است که علما و جریان اهل سنت باید به میدان بیایند و در کنار شیعیان برسر سعودی‌ها فریاد سردهند.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: متاسفانه ترکیه رویکرد نفاق گونه‌ای در پیش گرفته و بسیاری از اقلام رژیم صهیونیستی را تامین کرده که این‌ها قارون‌هایی هستند، به خاطر دنیای خود سکوت کرده و تن به ذلت می‌دهند.

وی اظهار کرد: عامل بی دردی امت اسلامی قارون‌هایی مانند جریان‌های برخی از سلبریتی‌ها که برای یک حیوان(سگ) مطلبی در فضای مجازی گذاشته اما برای مظلومان فلسطین یک پست نمی‌گذارند، و گروه دیگر جریانات سامری هستند که امت اسلامی را در تبلیغات و آموزش خود از نبرد می‌ترسانند.

حجت‌الاسلام ولوی بیان کرد: عده‌ای مردم را از نبرد و مبارزه ترسانده که نتیجه آن سکوت مردم شده است لذا کم توجهی هیات‌ها، مساجد و آموزش و پرورش نسبت به مبارزه با اسرائیل شور مبارزه با اسرائیل را کم کرده است.

استاد حوزه علمیه قم خاطر‌نشان کرد: طبق روایات در آخرالزمان ایرانی‌ها مستضعفان جهان را نجات می‌دهند. 

 

انتهای پیام
captcha