همایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد + عکس
کد خبر: 4208640
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۵

همایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد + عکس

در آستانه روز جهانی قدس و آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» با حضور میهمانانی از کشور‌های مختلف جهان اسلام به همت مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی امشب در صحن قدس حرم امام رئوف (ع) برگزار شد.

سیدمحمد ذوالفقاری، مدیر زائرین غیر ایرانی حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد ذوالفقاری، مدیر زائرین غیرایرانی حرم مطهر رضوی شامگاه پنجشنبه ۱۶ فروردین ضمن تسلیت ایام شهادت مولی الموحدین امام علی(ع) و گرامیداشت یاد شهدای خونین کفن غزه قهرمان، طی سخنانی در همایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» اظهار کرد: اهمیت قدس شریف و فلسطین، تنها مربوط به دین مبین اسلام و مسلمانان نیست، بلکه مورد توجه همه ادیان ابراهیمی و پیروان این ادیان از قدیم‌ الایام و در اعصار و دوره‌های گوناگون تاکنون بوده است از همین رو این همایش با حضور مهمانانی از سراسر جهان اسلام برگزار شده است.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: در این همایش که به صورت چند زبانه برگزار شد هدف اصلی بیان همراهی و اهتمام امت اسلامی با قدس به عنوان مسئله محوری جهان اسلام است.

وی گفت: با توجه به اهمیت بازتاب جهانی امثال اینگونه همایش‌ها، محتوای آن در فضای رسانه‌ای برای آگاه‌سازی مردم جهان با ماهیت رژیم صهیونیستی و مظلومیت و نسل‌کشی و جنایات فاجعه بار بشری این رژیم در مقابل مردم فلسطین و غزه منعکس شده است. همچنین، یکی از مهمترین محور‌های مطرح شده در این همایش نگاه دلسوزانه و اهتمام جدی مردم مسلمان نسبت به موضوع قدس شریف است.

یادآور می‌شود، در این همایش بین‌المللی که با حضور میهمانانی از کشور‌های مختلف جهان اسلام و خاورمیانه برگزار شد، حجج اسلام و المسلمین و آقایان؛ خوراکیان (مدیر عالی حرم مطهر رضوی)، سیدحکیم بینش (شاعر)، دکتر ماهر معاون سرکنسول عراق و آیت‌الله محسن حیدری، عضو مجلس خبرگان رهبری سخنرانی کردند.

 

همایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شدهمایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شدهمایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شدهمایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شدهمایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شدهمایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شدهمایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شدهمایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شدهمایش بین‌المللی «طوفان الاحرار» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد

انتهای پیام
captcha