رمضان بستری برای رشد معنوی است
کد خبر: 4209172
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه:

رمضان بستری برای رشد معنوی است

حجت‌الاسلام سیدعابدین صادقی گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت ارزشمند برای رشد معنوی، انس با قرآن کریم و نزدیک‌شدن به خداوند متعال محسوب می‌شود، پس نباید آن‌را به سادگی از دست داد.

حجت‌الاسلام سیدعابدین صادقی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدعابدین صادقی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه امروز، 19 فروردین ماه در محفل انس با قرآن کریم که ضمن حضور سربازان در حسینیه دوم بهمن ارومیه برگزار شد، گفت: ماه مبارک رمضان یک فرصت ارزشمند برای رشد معنوی، انس با قرآن کریم و نزدیک‌شدن به خداوند متعال محسوب می‌شود، پس نباید آن‌را به سادگی از دست داد.

وی بر لزوم حضور منظم و مستمر در نشست‌های قرآنی و قرائت قرآن تأکید کرد و گفت: در این محافل گاهی چنان حالات ژرف و تأثیرگذاری دست می‌دهد كه تا ماه رمضان آینده و بلكه تا آخر عمر، در همه افكار، اخلاق، كردار و رفتار شخص رخنه كرده و او را در یک خط و سیر معنوى قرار مى‌دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه تصریح کرد: اگر کسانی هم به این حد از معنویت راه پیدا نمى‌كنند، به فراخور حال خود از مجالس و محافل و شب‌‌زنده داری‌ها بهره‌بردارى كرده و فیض معنوى کسب می‌کنند.

حجت‌الاسلام صادقی ریشه اصلى این دگرگونى‌ها و حالات را در خود افراد نهفته دانست و گفت: اینكه تا چه حد خود را آماده بهره‌بردارى از بركات ماه رمضان و فضیلت‌هاى آن كرده باشیم، به این موضوع بستگی دارد که در طول سال چه مشی و روشی را در پیش گرفته‌ایم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه یکی از مهم‌ترین عوامل برای انس با خداوند متعال را دستگیری از نیازمندان و اقشار بی‌بضاعت دانست و اظهار کرد: این موضوع را همواره و در طول سال باید مدنظر قرار دهیم و در این سمت و سو گام‌های بلندی برداریم تا از این رهگذر خشنودی ذات اقدس الهی و اولیای الهی تأمین شود.

انتهای پیام
captcha