بزرگترین ابزار رژیم صهیونیستی رسانه است
کد خبر: 4210004
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
امام جمعه موقت تبریز:

بزرگترین ابزار رژیم صهیونیستی رسانه است

امام جمعه موقت تبریز گفت: رژیم جعلی صهیونیستی به دنبال این است که مقاومت را تضعیف کند و بزرگترین ابزارشان برای این کار، رسانه است.

حجت الاسلام عالی، امام جمعه موقت تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی عالی، امام جمعه موقت تبریز، امروز، 24 فروردین‌ ماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز، گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال این است که مقاومت را تضعیف کند و بزرگ ترین ابزارشان برای این کار، رسانه است. 

وی با اعلام اینکه اسرائیل در غزه شکست خورده است و این حرف ما نیست بلکه اعتراف خودشان است افزود: در روزنامه هاآرتس منتسب به رژیم صهیونیستی علناً اعلام کردند که اسرائیل در غزه شکست خورده است.

عالی، با بیان اینکه دشمن یک دروغ و شایعه را آنقدری بزرگ می‌کند که همه باور کنند، تصریح کرد: دشمن مگر نمی‌گفت که خانواده اسماعیل هنیه بیرون از غره هستند؟ پس آن سه فرزند و سه نوه شهید او در غزه چه کار داشتند.

خطیب جمعه تبریز ابراز کرد: فرماندهان حماس را دیدید که وقتی خبر شهادت اعضای خانواده‌اش را دادند چگونه برخورد کرد؟ فقط گفت خداوند ما را از این شر دشمن نجات دهد.

وی ضمن قدردانی از برنامه‌های ماه رمضان و مراسم‌های قرآنی، پیشنهاد برگزاری محافل قرآنی ماهیانه را داد و گفت: از متولیان قرآنی درخواست داریم تا دچار روزمرگی نشوند و در عرصه میدانی کاری کنند و نهضت قرآنی را راه بیندازند‌.

عالی با اشاره بر اینکه رهبر معظم انقلاب در هفته‌های اخیر در مورد حجاب و روزه‌خواری بیاناتی داشتند، تصریح کرد: همین موضوعات را سال گذشته نیز به مسئولان گوشزد کردند و حتی فرمودند مسئولان برنامه داشته باشند و دارند؛ ان شاالله این کار با برنامه دنبال شود.

امام جمعه موقت تبریز، ادامه داد: حضرت آقا امسال نیز فرمودند که بنده نظر قاطع خود را در مورد حجاب بیان می‌کنم؛ قانون را باید رعایت کنند؛ دولت و قوه قضاییه در این مورد مسئولیت دارند و باید به مسئولیت قانونی خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: ایشان در عید فطر نیز به روزه‌خواری در ملاعام اشاراتی داشتند؛ حضرت آقا بارها بارها اولویت را اقتصاد فرمودند ولی فرموده‌اند که همه چیز مرتبط به فرهنگ است و فرهنگ در حاشیه ذیل سیاست و اقتصاد نیست بلکه سیاست و اقتصاد در ذیل فرهنگ است.

عالی متذکر شد: حضرت آقا بارها در مورد اصالت فرهنگی فرمودند و هر سال با کلید واژه‌ای اعم از شبیخون فرهنگی، تهاجم فرهنگی، ناتوی فرهنگی، استهاله فرهنگی و غیره به مسئولان گوشزد داشتند که یا مسئولان نشنیدند یا اینکه خودشان را به نشنیدن زدند.

این مدرس حوزه و دانشگاه، با تأکید بر اینکه آقایان مسئول این حرف‌ها خطاب به شماست، گفت: کجا هستید دقیقا؟ چه کار می‌کنید؟ برنامه‌هایتان را ارائه دهید. از انتخابات هم مشخص بود به جای اینکه برنامه ارائه دهند، همدیگر را تخریب می‌کنند.

وی با بیان اینکه ریشه همه فضائل اخلاقی تقواست؛ هر کسی تقوا پیشه کند به کرامت الهی دست خواهد یافت اظهار کرد: تقوا بزرگترین بازدارندگی در برابر دشمن است؛ ما تقوای اجتنابی داریم که به منظور پرهیز است که این نوع تقوا بالاتر از تقوای اکتسابی است.

انتهای پیام
captcha