اعلام حمایت جامعه فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد از اقدام سپاه در حمله به اسرائیل
کد خبر: 4210332
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

اعلام حمایت جامعه فرهنگیان کهگیلویه‌وبویراحمد از اقدام سپاه در حمله به اسرائیل

سرپرست و جمعی از فرهنگیان استان کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور در سپاه فتح استان از اقدام بامداد ۲۶ فروردین ماه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل حمایت کردند.

تجمع خودجوش جامعه فرهنگیان استان از اقدام سپاه در حمله به اسرائیل در محوطه اداره‌کل آموزش و پرورش

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سپاه فتح استان، محمد جمالی، سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 26 فروردین‌ماه در تجمع خودجوش جمعی از فرهنگیان استان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله به اسرائیل در محوطه اداره‌کل آموزش و پرورش استان، گفت: به نمایندگی از جامعه فرهنگیان استان به پاس قدردانی از رشادت‌ها و احساس غروری که بامداد 26 فروردین ماه سپاه پاسداران به ملت ایران و جهان اسلام هدیه کردند در سپاه فتح حضور پیدا کردیم تا مراتب تقدیر و تشکر فرهنگیان و دانش‌آموزان سراسر استان را اعلام کنیم.

وی افزود: فرهنگیان استان در هر شرایطی در راستای فرامین مقام معظم رهبری و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آمادگی خود را جهت پشتیبانی از سپاه پاسداران اعلام می‌کند و در هر شرایط و زمانی که بخواهند آموزش و پرورش و فرهنگیان سراسر استان همانند هشت سال دفاع مقدس آماده هرگونه جانفشانی هستند.

همچنین، سعید برومندزاده، معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد نیز از اعلام همبستگی جامعه فرهنگیان با سپاه تقدیر کرد و گفت: مجموعه سپاه پاسداران و کلیت نظام مجموعه‌ای است که از بطن مردم شکل گرفته است و جوانانی که امروز با افتخار در حوزه دفاعی سرآمد هستند، دست پروده همین قشر فرهنگی و معلمین هستند.

وی گفت: به وجود قشر فرهنگی فرهیخته در استان افتخار می‌کنیم و همه قشر نخبگانی ما در سپاه و دیگر ارگان‌ها برخواسته از تفکر و تربیت معلمان و آموزش و پرورش است.

انتهای پیام
captcha