رژه روز ارتش در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 4210844
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا:

رژه روز ارتش در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

امیر سرتیپ سیروس امان‌اللهی گفت: در سطح استان رژه روز ارتش برگزار می‌شود که در ارومیه رژه موتوری و پیاده در محل صبحگاه لشکر ۶۴ در ساعت ۸:۳۰ برگزار می‌شود.

سیروس امان اللهی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجابه‌گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، امیر سرتیپ سیروس امان‌اللهی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا، ۲۸ فروردین در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه‌های روز ارتش اظهار کرد: در سطح استان رژه روز ارتش برگزار می‌شود که در ارومیه رژه موتوری و پیاده در محل صبحگاه لشکر ۶۴ در ساعت ۸:۳۰ برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حمله ایران به رژیم صهیونیستی افزود: در طول سالیان گذشته رژیم منحوس صهیونیستی همواره راه زورگویی و ظلم به فلسطین را در پیش گرفته و در این راستا با گستاخی تمام نیز به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق حمله کرد و ایران اسلامی نیز سیلی محکمی به این رژیم زد چرا که هرکسی ضربه‌ای به منافع ایران وارد کند پاسخ آن محکم و کوبنده خواهد بود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال غرب نزاجا ادامه داد: در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان ۲۳ هزار مسکن برای کارکنان ارتش در حال ساخت بوده که از این تعداد ۱۳ هزار منزل به بهره‌برداری رسیده است.

وی تصریح کرد: در قالب طرح مسکن ملی ساخت ۵۶۰ واحد مسکونی در ارومیه در دستور کار قرار گرفته است و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تحویل متقاضیان می‌سود و در فاز دوم احداث ٧٢٠ واحدی طرزیلو نیز به‌زودی آغاز خواهد شد. 

امیر امان‌اللهی گفت: دو بیمارستان ارومیه و تبریز مشغول خدمات بهداشتی و درمانی هستند و الحاقیه‌های نیز برای توسعه بخش‌های مختلف انجام شده است. 

خبرنگار: سمیرا محمدی

انتهای پیام
captcha