عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است
کد خبر: 4210871
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است

حجت‌الاسلام حجت سالاری گفت: عملیات وعده صادق نمود عینی گفتمان قرآنی است و سبب تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

حجت‌‍الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حجت سالاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی، امروز، 29 فروردین‌ماه به رسانه‌ها گفت: عملیات وعده صادق مبتنی بر بسیاری از آیات قرآن کریم است که الحمدلله جنبه عملیاتی پیدا کرده و می‌توان با عموم مردم خاصه نسل جوان از این منظر به گفت‌وگو پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی افزود: یکی از مهم‌ترین مسائل عملیات وعده صادق آرمان‌های الهی جنگ با جبهه شیطان قابل بررسی است اینکه در کنار همه دستاوردهایی که به لحاظ امنیتی، سیاسی، نظامی و اقتصادی، که الان این دستاوردها را مشاهده می‌کنیم دستاوردهایی است که برای آینده به‌دست آمده است و نیاز به تبیین آن برای عموم است.

سالاری اظهار کرد: یک اتفاقی که در عرصه‌های مختلف فردی، اجتماعی و هم‌افزایی ملی صورت گرفته، همبستگی شکل گرفته و روحیه امیدی است که در بین همه طرفداران انقلاب اسلامی به‌وجود آورده و آنچه مشاهده می‌شود این است که در سراسر دنیا مردمان آزادیخواه از این فتح جدیدی که اتفاق افتاده خوشحال هستند.

وی بیان کرد: از به هم ریختن اقتدار پوشالی اسرائیل و بحث تقویت اراده مردم غزه و انرژی‌هایی که آزاد شد، یک آرمان  و حرکتی را به سوی تمدن نوین اسلامی در این عرصه شاهدیم که دشمن نیز مایوس‌تر از قبل به جبهه مقاومت نگاه خواهد کرد و آن‌هایی که به سمت غرب تمایل داشتند یقینا در معادلات و رفتار خود تجدید نظر می‌کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: کار ایران یک شروع تازه‌ایی در فهم همگانی بود که می‌توان نسبت به آموزه‌های قرآن، عملیاتی تر اقدام کرد و این کار برخاسته از اعتقادات و ارزش‌های دینی حاکم بر منطق مواجهه‌ فرماندهان جبهه مقاومت است.

وی یادآور شد: معتقدیم که اگر در جنگ تحمیلی حدود 70 کشور دنیا عراق را همراهی کردند ولی این ایران بود که مقتدر ایستاد و نیز در این عملیات بیشتر از ده‌ کشور در مسیر مستقیم و غیر مستقیم از اسرائل دفاع کردند با این حال دست برتر از آن انقلاب اسلامی بود و این مسأله باعث تغییر معادلات ذهنی جامعه جهانی نسبت به ایران اسلامی است.

انتهای پیام
captcha