برگزاری محافل انس با قرآن در قم
کد خبر: 4211051
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۳
از سوی مؤسسه صهبای نور انجام شد؛

برگزاری محافل انس با قرآن در قم

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صهبای نور قم با هدف اشاعه فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و در راستای منویات مقام معظم رهبری محافل انس با قرآن و عترت را در شهر مقدس قم و بعضی از شهرستان‌ها برگزار می‌کند.

برگزاری محافل انس با قرآن توسط مؤسسه قرآنی صهبای نور قمبه گزارش ایکنا از قم، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صهبای نور قم با هدف اشاعه فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و در راستای منویات مقام معظم رهبری محافل انس با قرآن و عترت را در شهر مقدس قم و بعضی از شهرستان‌ها برگزار می‌کند.

این گروه قرآنی به مدیریت حجت قارائی حافظ کل قرآن و از مجریان محافل قرآنی متشکل از قاریان بین‌المللی و حفاظ کل قرآن بوده و در ماه مبارک رمضان ۱۴۰۳، محافل انس با قرآن را در مراکز مختلف فرهنگی، مساجد، مدارس و مجموعه‌های فرهنگی برگزار کرده است.

زندان مرکزی استان قم، آستان مقدس امام زاده ابراهیم(ع) شهرستان کهک، پادگان خیبر استان قم و دبیرستان نخبگان طاهباز استان قم از جمله اماکنی است که محافل انس با قرآن توسط این گروه برگزار شده است.

این مؤسسه هم‌چنین از اساتید متعددی اعم از روح الله آقایی، محمد حسین فراهانی، مهدی فروغی، اسحاق عبدالهی، امین وحیدی، سجاد پروینی‌نژاد، حمید خاوری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمداسماعیل خورشیدی، احمد معتمدی، مهدی حبیبی، حجت قارائی بهره می‌برد، همچنین گروه تواشیح عترت قم نیز  جهت اجرای برنامه در محافل این مرکز حضور داشتند.

انتهای پیام
captcha