رقابت ۲۰۰۰ دانش‌آموز قزوینی در مسابقات قرآنی
کد خبر: 4212277
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۸

رقابت ۲۰۰۰ دانش‌آموز قزوینی در مسابقات قرآنی

مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان قزوین از رقابت نزدیک به ۲۰۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان قزوین در چهل‌و‌دومین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی خبر داد.

قرائت قرآن

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، نقی سیاهکالی مرادی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، ضمن اشاره به برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش‌آموزی استان قزوین، گفت: این دوره از مسابقات با هدف آشنایی بیشتر دانش‌آموزان با تعالیم اسلامی و تربیت دینی و همچنین در راستای اجرای سند تحول بنيادين آموزش و پرورش و بيانيه گام دوم انقلاب برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در این رویداد قرآنی ۸۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر استان قزوین در مقطع متوسطه اول به رقابت با هم پرداختند که براساس برنامه‌ریزی انجام شده مسابقه در روز ۲۸ فروردین ماه برای دانش‌آموزان پسر متوسطه اول و ۲۹ فروردین ماه هم برای دانش‌آموزان دختر متوسطه اول برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: مسابقات دوره متوسطه دوم هم با حضور ۹۰۰ دانش‌آموز از مدارس سطح استان، طی روزهای دوم اردیبهشت ماه برای دانش‌آموزان پسر متوسطه دوم و روز سوم اردیبهشت هم در بین دانش‌آموزان دختر متوسطه دوم برگزار شد.

انتهای پیام
captcha