مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4212500
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در البرز برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه دانش‌آموزان و فرهنگیان خبر داد و گفت: 800 نفر از دانش‌آموزان و 200 نفر از فرهنگیان در این مسابقات شرکت می‌کنند.

قرآن کریم

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز از برگزاری مرحله استانی چهل‌ودومین دوره مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی خبر داد و گفت: این مسابقات 9 و 10 اردیبهشت‌ماه جاری با حضور دانش‌آموزان برگزیده مرحله ناحیه در کانون شهید فهمیده کرج برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه 800 نفر از دانش‌آموزان توانستند به این مرحله راه یابند، که دانش‌آموزان پسر در ۱۱ رشته و دختر در ۱۰ رشته طی دو روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت، اظهار کرد: مسابقات امسال متفاوت از گذشته برگزار می‌شود به نحوی که مرحله غیر حضوری حذف و متسابقان در مرحله حضوری به رقابت می‌پردازند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: در این دوره از مسابقات پسران روز یکشنبه و دانش‌آموزان دختر در روز دوشنبه با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن فرهنگیان گفت: این مسابقات نیز به احتمال زیاد 27 اردیبهشت‌ماه جاری برگزار می‌شود و 200 نفر از فرهنگیان که توانستند در مرحله غیر حضوری رتبه برتر را کسب کنند، در پنج رشته در مرحله حضوری به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

انتهای پیام
captcha