گفتمان انقلاب در بین کودکان و نوجوانان ترویج شود
کد خبر: 4212674
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان لرستان:

گفتمان انقلاب در بین کودکان و نوجوانان ترویج شود

رضا داوری با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم فعالیت‌های مراکز کانون مبتنی بر هویت دینی باشد، گفت: گفتمان انقلابی و فرهنگ ایثار و شهادت در کانون لرستان ترویج می‌شود.

رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کوکان و نوجوانان لرستان، رضا داوری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان روز گذشته، هشتم اردیبهشت ماه در دیدار با محسن رشیدی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، اظهار کرد: برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سه بخش فرهنگی، هنری و ادبی و در قالب بیش از ۶۲ فعالیت برگزار می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر ۳۰ مرکز کانون پرورش فکری شامل ۲۰ مرکز ثابت، دو کتابخانه پستی و هشت کتابخانه سیار فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی را برای کودکان و نوجوانان شهرها و روستاهای سراسر استان ارائه می‌دهند. 

داوری به جامعه هدف کانون که کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۷ سال هستند اشاره کرد و گفت: کشف استعدادها و تربیت نسل آینده‌ساز جامعه با کمک مربیان توانمند کانون برای تربیت فرزندان تراز انقلاب در دستور کار مراکز فرهنگی هنری کانون استان لرستان قرار دارد. 

وی با اشاره به این نکته که سعی کرده‌ایم تا فعالیت‌های مراکز کانون مبتنی بر تربیت و هویت دینی باشد، ادامه داد: بی‌شک یکی از دغدغه‌های ما ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت در بین کودکان و نوجوانان است و تمام سعی ما این است که نسلی را تربیت کنیم که زمینه‌ساز ظهور باشد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان به وحدت و هفکری و همگرایی بین ادارات و دستگاه‌های مختلف تأکید کرد و افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آمادگی همکاری و مشارکت در برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان را دارد.

انتهای پیام
captcha