لزوم اهتمام تشکل‌های مردمی و دانشگاهی به تقویت فرهنگ جامعه + عکس
کد خبر: 4212873
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶
علیرضا یزاف بیان کرد:

لزوم اهتمام تشکل‌های مردمی و دانشگاهی به تقویت فرهنگ جامعه + عکس

معاون فرهنگی و رسانه‌ای بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: گسترش فرهنگ و مرجعیت قرآن کریم و احیای اندیشه‌های دینی و فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج روحیه ولایتمداری، جهادگری و شهادت‌طلبی، بخشی از تکالیف رسانه‌های متعهد و تشکل‌های مردمی و دانشجویی و اصناف و بازاریان است

علیرضا یزاف، مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، علیرضا یزاف، استاد دانشگاه علمی کاربردی و مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر، امروز ۹ اردیبهشت‌ماه، در مراسم تجلیل از فرزندان فعال قرآنی شرکت‌های صنعت آب و برق که در محل حسینیه این مجموعه برگزار شد، اظهار کرد: آموزه‌های الهی و احکام دستور دینی برای ارتقای سبک زندگی توحیدی و استحکام‌بخشی امور خانواده‌بنیان به‌همراه پیوست‌های نورانی تعالیم قرآن کریم است.

وی افزود: دستگیری مستمندان و مظلومان، بخشش و انفاق و الهی شدن، ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی، منادی وفا و مبارزه با طاغوت‌های شیطانی، بخشی از ویژگی‌های بارز حکومت نبوی، علوی، فاطمی، حسینی، رضوی و مهدوی است.

معاون رسانه‌ای بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر ادامه داد: عترت رسول‌الله(ص) دارای فیوضات الهی هستند که این فیوضات در رفتار و منش و سیره آن‌ها متجلی است که شامل اسلام‌خواهی، ترویج تعالیم و سبک زندگی قرآنی، بنیان عزت‌مندی و عفت‌مندی، محور عدالت و ایمان می‌شود. 

وی عنوان کرد: گسترش فرهنگ و مرجعیت قرآن کریم و احیای اندیشه‌های دینی و فرهنگ اصیل اسلام ناب محمدی(ص) و ترویج روحیه ولایتمداری، جهادگری و شهادت‌طلبی، بخشی از تکالیف رسانه‌های متعهد و تشکل‌های مردمی و دانشجویی و اصناف و بازاریان است که انجام این فعالیت‌های ارزشمند موجب استحکام‌بخشی پایه‌های فرهنگی شهرها و روستاها در عرصه استانی، ملی و منطقه‌ای می‌شود.

یزاف در پایان با اشاره به تفسیر آیه ۳۳ سوره مبارکه اسراء تصریح کرد: قرار دادن حق قصاص براى حمايت از مظلوم و شکستن طاغوت‌های استکباری و استبدادی است، هر چند که در قصاص بايد خشم و غضب مهار و عدالت مراعات گردد.

تجلیل از ۷۲ نوجوان قرآنی صنعت آب و برق

یادآور می‌شود، در این مراسم از ۷۲ نفر از فرزندان دختر و پسر کارکنان شرکت‌های صنعت آب و برق استان بوشهر که در فعالیت‌های فرهنگ دینی و امور قرآنی فعال هستند، توسط علیرضا یزاف، مشاور امور قرآنی استاندار بوشهر تجلیل شد.

خبرنگار: سیده‌فردوس رضوی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha