تجلیل از 6 موسسه قرآنی، مردمی در هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی
کد خبر: 1372503
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۷

تجلیل از 6 موسسه قرآنی، مردمی در هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم اظهار کرد: در هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، برای نخستین بار از شش موسسه قرآنی، مردمی برتر تجلیل می‌شود.

جواد تجلیان، مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن‌الکریم در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی دوم اسفندماه در تهران برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در این مراسم با توجه به تصویب ستاد مراسم تکریم چهره‌های قرآنی، برای نخستین بار از موسسات قرآنی، مردمی برگزیده در سطح کشور تجلیل می‌شود.
مدیر امور ارتباطات سازمان دارالقرآن اظهار کرد: با توجه به بررسی‌ها و کارشناسی‌های انجام شده در زمینه فعالیت موسسات قرآنی، مردمی؛ شش موسسه قرآنی، مردمی فعال از استان‌های اردبیل، اصفهان، تهران، سیستان و بلوچستان، قم و یزد انتخاب شده‌اند که در هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی تجلیل خواهند شد.
وی در ادامه با اشاره به نهایی شدن اسامی موسسات برگزیده، گفت: موسسه قرآنی، مردمی «هجرت» از استان اردبیل به مدیرعاملی سیدمحمد زکی‌نقیب، موسسه قرآنی، مردمی «بینه» از استان اصفهان به مدیرعاملی مرتضی بشیری، موسسه قرآنی، مردمی «بشارت» به مدیرعاملی محمد‌حسن رزاق و موسسه قرآنی، مردمی «فجر‌آفرینان» از استان سیستان و بلوچستان به مدیرعاملی سیدمهدی پورموسوی از جمله موسسات قرآنی، مردمی هستند که در این مراسم تجلیل خواهند شد.
تجلیان ادامه داد: همچنین در این مراسم، موسسه قرآنی، مردمی «بیت‌القرآن امام علی(ع)» از استان قم به مدیرعاملی مهدی محمودیان و موسسه قرآنی، مردمی «طلایه‌داران وحی» از استان یزد به مدیرعاملی محمدکاظم میرجلیلی، نیز به عنوان موسسات قرآنی برتر کشور تجلیل می‌شوند.
تجلیان یادآور شد: همچنین در هشتمین مراسم تکریم چهره‌های قرآنی علاوه بر تجلیل از شش موسسه برتر قرآنی، مردمی؛ اساتید و پیشکسوتان قرآنی، برگزیدگان مسابقات کشوری و بین‌المللی قرآن و دارندگان مدارک درجه یک و دو حفظ قرآن نیز معرفی و تکریم خواهند شد.

captcha