حضرت فاطمه زهرا(س) محور خلقت هستی است
کد خبر: 1397767
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۴

حضرت فاطمه زهرا(س) محور خلقت هستی است

گروه اجتماعی: مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی امر، حضرت فاطمه زهرا‌(س) را محور خلقت هستی دانست و افزود: زنان ما باید قدر خود را بدانند و سیره و روش آن حضرت را در سرلوحه کار خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه دامغان، حجت‌الاسلام سید‌محسن حسینی، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه این نهاد روز گذشته، 31 فروردین در جشن بزرگ میلاد کوثر با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا(س) محور خلقت هستی است، اظهار کرد: یکی از اهداف زمان جاهلیت این بود که ارزش زن را کاهش دهند و از بین ببرند ولی به لطف خداوند این ارزش و جایگاه تقویت و به یک جایگاه والایی رسید.

وی با تأکید بر اینکه حضرت فاطمه زهرا‌(س) الگوی زنان مسلمان و برای مردان و زنان ما اسوه هستند، متذکر شد: زندگی زهرا(س) و حضرت امیرالمؤمنین‌(ع) یک زندگی پر‌خیر و برکت بود و در زندگانی آن دو بزرگواران هیچگونه اختلافی وجود نداشت و یک زندگی سرشار از صفا و صمیمیت بود.

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه اظهار کرد: نبود تناسب ‌بین زوجین یکی از عوامل اختلاف در زندگی است که منجر به جدایی بین زن و مرد می‌شود و خانواده‌ها نباید به این موضوع مهم بی‌توجه باشند.

حسینی با اشاره به اینکه باید زنان و مردان ما تقوا و ایمان الهی را در زندگانی خودشان تقویت کنند چون حضرت زهرا‌(س) و حضرت امیرالمؤمنین(ع) با همین ایمان و تقوای الهی یک زندگی سرشار از معنویت داشتند ابراز امیدواری کرد: زندگانی مردان و زنان ما نیز با بهره‌گیری از معارف دینی و قرآنی باشد.

captcha