مسابقه «حفظ آیات قرآنی در مورد حجاب» در سنندج برگزار شد
کد خبر: 1426946
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

مسابقه «حفظ آیات قرآنی در مورد حجاب» در سنندج برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج از برگزاری مسابقه «حفظ آیات قرآنی در مورد حجاب» امروز، ۱۶ تیرماه در سنندج خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌محسن منتشلو، رئیس اداره تبلیغات شهرستان سنندج در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از برگزاری مسابقه‌ای با محوریت «حفظ آیات قرآنی در مورد حجاب» امروز، 16 تیرماه در سنندج خبر داد.

وی افزود: تجلیل از زنان ایثارگر و همسران شهدا، تجلیل از بانوان مدرس و معلم قرآن، معرفی و تجلیل از دختر بچه‌‌هایی که تازه به سن تکلیف رسیده‌‌اند و همچنین بانوانی که نامشان یکی از اسامی زهرا یا فاطمه(س) است از جمله بخش‌‌های این مراسم بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با بیان اینکه مسابقات ویژه‌ای نیز در این مراسم برگزار شد، اظهار کرد: اجرای مسابقه با محوریت حفظ آیاتی از قرآن در مورد حجاب، اجرای مسابقه الگوگیری از سبک، سیره و اخلاق حضرت فاطمه زهرا(س) به صورت تشریحی و مسابقه نوشتن بهترین پیامک به مادر از جمله این مسابقات بوده است.

وی ضمن تأکید بر الگو گرفتن از حضرت فاطمه زهرا(س)، یادآور شد: امروز با توجه به توطئه‎ها و دسیسه‌های دشمنان، لازم است که دختران و بانوان ما از شخصیت‌های بزرگ اسلام الگو گرفته در این راستا تلاش کنند.

captcha