مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اراک در حال برگزاری است
کد خبر: 1470424
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
با حضور ۱۵۰۰ شرکت‌کننده؛

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در اراک در حال برگزاری است

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف شهرستان اراک از برگزاری مرحله شهرستانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام دلاوری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اراک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: مرحله شهرستانی سی‌وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در اراک برگزار می‌شود.

وی، بیان کرد: این دوره از مسابقات در دو مقطع شکوفه‌ها(زیر 12 سال) و بزرگسالان(بالای 16 سال) در رشته‌های حفظ یک جزء، دو و نیم جزء، پنج جزء، 10 جزء، 15 جزء، 20 جزء و حفظ کل، قرائت تحقیق و ترتیل در بخش خواهران و برادران برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام دلاوری اظهار کرد: در این مرحله از مسابقات بالغ بر 1500 شرکت‌کننده به مدت دو روز 15 آبان ویژه خواهران و 16 آبان ویژه برادران در محل کانون امام خمینی(ره) اراک با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: صبح پانزدهم و شانزدهم آبان‌ ماه مسابقات ویژه مقطع شکوفه‌ها و بعدازظهر همان روز نیز ویژه بزرگسالان برگزار می‌شود.

این مقام مسئول در پایان، افزود: این مرحله از مسابقات توسط 12 داور مطرح استانی مورد داوری قرار خواهد گرفت و برگزیدگان با کسب حداکثر امتیاز به مرحله استانی راه خواهد یافت.

captcha